TV JOJ logo

Najsledovanejšie nespravodajské programy v prime time sú na JOJke

Diváci v utorok aj vo sviatočnú stredu uprednostnili večerný program televízie JOJ pred konkurenčnou ponukou. JOJ Group bola včera trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase.

V stredu 15. septembra bola JOJ Group lídrom slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase s výbornou 12,1 % sledovanosťou a 28,5 % podielom v CS 12+.

TOP nespravodajským programom utorka 14. septembra bola Nemocnica na JOJke, ktorú si pozrelo 461-tisíc divákov. Seriál dosiahol výbornú 10,0 % sledovanosť a 22,3 % podiel, pričom mala dosah až na 601-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Seriálový hit znova potvrdil svoje prvenstvo na trhu v oboch relevantných cieľových skupinách. Najpočetnejšou cieľovkou boli diváčky vo veku od 45 do 54 rokov, u ktorých seriál zaznamenal skvelú sledovanosť 12,6 % a 23,6 % podiel na trhu.

Včera večer si najviac divákov nenechalo ujsť tretiu premiérovú epizódu najsledovanejšej show Česko Slovensko má talent, ktorá mala dosah konkrétne až na 767-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Talent v stredu dosiahol 9,2 % sledovanosť a 21,5 % trhový podiel v rámci univerzálneho publika. Diváčky v CS 45-54 zaznamenali až 12,9 % sledovanosť a 24,2 % podiel. Show bola trhovým lídrom vo všetkých relevantných cieľových skupinách.