Velkonocne Inkognito 2023

Veľkú noc dovŕšila JOJ ako líder trhu, Inkognito dosiahlo rekord jarnej sezóny

Televízia JOJ bola na Veľkonočný pondelok bezkonkurenčnou trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase. Diváci si nenechali ujsť zábavu so sviatočne ladeným Inkognitom, ktoré malo dosiaľ najvyššiu sledovanosť od začiatku tohto roka.

TV JOJ bola včera prvou voľbou univerzálneho publika v hlavnom vysielacom čase s 9,3 % sledovanosťou a 20,5 % trhovým podielom.

Najsledovanejším nespravodajským programom Veľkonočného pondelka bola úplne jednoznačne mimoriadne populárna zábavná show Inkognito, ktorú si na JOJke zaplo až 737-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Sviatočné Inkognito včera dosiahlo rekordné výkony tohto roka v univerzálnej aj obchodnej cieľovke, a to až 10,8 % sledovanosť a 24,3 % podiel na trhu v CS 12+, a 7,1 % rating a 20,6 % share v CS 12-54. V ženskej časti univerzálneho publika si čisto mužská zostava zabávačov sviatočného Inkognita vyslúžila vynikajúcu, až 12,4 % sledovanosť a share 26,5 %. Najviac diváčok bolo v CS 45-54 s rovnakým ratingom 12,4 % a podielom 22,6 %.

V rebríčku TOP programov uplynulého 14. týždňa obsadilo prvé miesto v sledovanosti JOJ programov utorkové Najlepšie počasie s 9,9 % sledovanosťou a 23,3 % podielom a z nespravodajských programov mal najviac divákov obľúbený seriál Nemocnica, ktorý v utorok 4. 4. dosiahol 9,4 % rating a 21,9 % share (CS 12+).