Jasná slalom lyžovanie

Sobota bola pre divákov Jasná – Slováci si nenechali ujsť Svetový pohár v zjazdovom lyžovaní na obrazovkách JOJ Šport a JOJ Plus

V ére samostatnosti Slovenskej republiky sa Svetový pohár v zjazdovom lyžovaní po tretíkrát vrátil do Tatier. Súťažný program v Jasnej sa začal v sobotu obrovským slalomom žien a v nedeľu pokračoval slalomom žien. Oba dni podujatie vysielali stanice JOJ Šport a JOJ Plus v priamom prenose. Úvodný obrovský slalom – prvé kolo v sobotu ráno – si zaplo až 523-tisíc divákov na JOJ Športe a 313-tisíc divákov na JOJ Plus!

JOJ Group bola v sobotu 20. januára celodennou trhovou jednotkou medzi slovenskými stanicami s 5,9 % sledovanosťou a s vysokým podielom 29,5 % v rámci univerzálneho publika.

Na dlhoočakávaný športový sviatok sa tešili nielen fanúšikovia svetového lyžovania, ktorí šli na podujatie priamo do Jasnej, ale aj všetci ostatní, ktorí mohli sledovať všetko naživo na staniciach JOJ Šport a JOJ Plus. Svetový pohár v zjazdovom lyžovaní žien sa konal v Tatrách v oba víkendové dni. V sobotu bolo od 9:30 hod. prvé kolo obrovského slalomu a od 13.00 hod. druhé kolo, v nedeľu bol na programe slalom žien – prvé kolo od 9:30 hod. a druhé kolo od 12:15 hod.

Prvé kolo „obráku“ aj s účasťou našej fenomenálnej lyžiarskej hviezdy Petry Vlhovej si v sobotu ráno na JOJ Šport nenechalo ujsť až 523-tisíc divákov (AvRch 12+), športová stanica tak dosiahla vynikajúcu 7,6 % sledovanosť a vysoko nadpriemerný podiel, až 34,5 % v CS 12+. Na stanici JOJ Plus si ranné kolo zaplo až 313-tisíc univerzálnych divákov, pripísala si tak 4,0 % sledovanosť a 17,8 % podiel.

Petra Vlhová však hneď v úvode prvého kola nešťastne spadla a z pretekov vypadla, čo sa podpísalo aj na sledovanosti ďalšieho priebehu súťaže.  Popoludňajšie sobotné kolo si zaplo 369-tisíc divákov s 5,3 % sledovanosťou a 22,0 % podielom na JOJ Šport a 227-tisíc divákov s 2,7 % ratingom a 11,2 % podielom na JOJ Plus (CS 12+).

V nedeľu ráno si prvé kolo slalomu žien na JOJ Šport zaplo 285-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pripísalo si 4,3 % sledovanosť a výborný trhový podiel 19,0 %, pričom na JOJ Plus mal ranný zjazd dosah na 229-tisíc divákov (2,6 % Rtg a 11,4 % Shr). Druhé kolo popoludní na JOJ Športe zasiahlo 188-tisíc divákov a zaznamenalo 2,8 % rating a 8,8 % share v rámci univerzálneho publika a na JOJ Plus malo dosah na viac ako 200-tisíc divákov (2,2 % Rtg a 7,1 % Shr).