JOJ 24 Logo

Televízia JOJ 24 v sobotu zvíťazila v spravodajskej konkurencii

Televízia JOJ 24 priniesla v sobotu svojim divákom volebné vysielanie, s ktorým zvíťazila v konkurencii spravodajských televízií celodenne aj v hlavnom vysielacom čase, v oboch relevantných cieľových skupinách.

V sobotu 6. apríla sa televízia JOJ 24 stala lídrom trhu medzi slovenskými spravodajskými stanicami v hlavnom vysielacom čase v univerzálnej cieľovej
skupine. Zaznamenala podiel 2,7 %. Porazila tak v prime time konkurenčné televízie TA3 (podiel 0,8 %) a :24 (podiel 1,8 %).

V cieľovej skupine 12+ sa televízii JOJ 24 darilo aj celodenne, keď získala až 3,8 % podiel. Televízia TA3 získala celodenný podiel 2,8 % a :24 podiel 2,3 %.

Prvenstvo získala JOJ 24 aj v obchodnej cieľovej skupine. V hlavnom vysielacom čase dosiahla podiel 1,9 %, kým TA3 zaznamenala podiel 0,5 % a televízia :24 podiel 1,2 %. Úspech dosiahla JOJ 24 aj celodenne s podielom 2,4 %, pričom TA3 včera zaznamenala celodenný podiel 2,3 % v CS 13-55 a stanica :24 len 1,5 % podiel.

Prezidentským voľbám sa JOJ 24 intenzívne venovala niekoľko týždňov. Dôsledná spravodajská práca, využívanie dát z exkluzívnych prieskumov, s ktorými dokázala redakcia efektívne pracovať, relevantní hostia ako boli politológovia, analytici, hostia zo spoločenského života a samotní politici, ako aj súzvuk celého spravodajského tímu presvedčili televíznych divákov, aby počas oboch dní prezidentských volieb po 1 .a 2. kole uprednostnili JOJ 24.