JOJ 24 Logo

Televízia JOJ 24 v sobotu aj v nedeľu zvíťazila v spravodajskej konkurencii

Televízia JOJ 24 priniesla v sobotu a následne aj v nedeľu svojim divákom volebné vysielanie, s ktorým zvíťazila v konkurencii spravodajských televízií. V hlavnom vysielacom čase bola v oboch relevantných cieľových skupinách lídrom 14. týždňa.

V sobotu 6. apríla sa televízia JOJ 24 stala lídrom trhu medzi slovenskými spravodajskými stanicami v hlavnom vysielacom čase v univerzálnej cieľovej
skupine. Zaznamenala podiel 2,68 %. Porazila tak v prime time konkurenčné televízie TA3 (podiel 0,84 %) a :24 (podiel 1,83 %).

V cieľovej skupine 12+ sa televízii JOJ 24 darilo aj celodenne, keď získala podiel až 3,80 %. Televízia TA3 získala celodenný podiel 2,79 % a :24 podiel 2,35 %.

Prvenstvo získala JOJ 24 aj v obchodnej cieľovej skupine. V hlavnom vysielacom čase dosiahla podiel 1,91 %, kým TA3 zaznamenala podiel 0,53 % a televízia :24 podiel 1,17 %. Úspech dosiahla JOJ 24 aj celodenne s podielom 2,38 %, pričom TA3 včera zaznamenala celodenný podiel 2,34 % v CS 13-55 a stanica :24 len 1,54 % podiel.

Spravodajská televízia JOJ 24 si aj v nedeľu 7. apríla získala divákov v hlavnom vysielacom čase, kedy v cieľovej skupine 12+ dosiahla podiel 1,69 %. Televízia TA3 si pripísala podiel 1,13 % a :24 zase podiel 1,27 %. V obchodnej cieľovej skupine zvíťazila s podielom 1,27 %, kým TA3 mala podiel 0,97 % a televízia :24 podiel 1,20 %.

Televízia JOJ 24 sa stala prime timovým lídrom 14. týždňa medzi svojou spravodajskou konkurenciou v oboch relevantných cieľových skupinách. V univerzálnej cieľovej skupine dosiahla za celý týždeň podiel 1,29 %. V cieľovej skupine 13-55 zvíťazila s podielom 0,91 %.