MS V HOKEJI profily hráčov

Sledovanosť hokeja na JOJ neustále rastie – včera večer boli pri obrazovkách takmer 2 milióny divákov!

S každým ďalším slovenským zápasom stúpajú počty nadšených divákov, ktorí si vychutnávajú hokej na všade dostupnej TV JOJ. Cez víkend mohli Slováci sledovať až dva zápasy svojich hokejových reprezentantov.

Dosiaľ najvyšší zásah mal nedeľný duel s Lotyšskom, ktorý si aj so sprievodnými štúdiami nenechalo ujsť až 1 918 000 divákov! Rekordnú sledovanosť od začiatku MS dosiahla jeho druhá tretina. Televízia JOJ sa snaží uspokojiť očakávania všetkých divákov, preto si veľmi váži prejavený divácky záujem o vysielanie majstrovstiev.

„Sme veľmi radi, že vysielanie majstrovstiev sveta na našich obrazovkách prijali televízni diváci tak vrelo a s nadšením. Máme skvelú divácku odozvu, prijímame ocenenia na prácu našich komentátorov, pochvaly na hostí v štúdiách i na celé vysielanie hokejových majstrovstiev. Naša ponuka láme rekordy nielen v televíznej sledovanosti, ale aj v internetovej, kde v podstate každý ďalší zápas slovenskej reprezentácie prekonáva rekord slovenského internetu. Meraný zásah publika na JOJke atakuje hranicu 2 miliónov divákov a k tomu treba prirátať státisíce fanúšikov v pohostinstvách, na verejných projekciách a divákov, ktorí hokej sledujú na ďalších miestach mimo svojho domova. Všetky tieto ocenenia nás nielen nesmierne tešia, ale aj zaväzujú do ďalších rokov,“ povedal Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group.

V sobotu 18. mája večer hrala slovenská reprezentácia svoj piaty zápas na MS v hokeji, v nedeľu 19. mája hneď šiesty zápas. Sobotný skončil opäť hokejovým aj televíznym víťazstvom, nedeľný duel s prehrou našich hokejistov prepisoval doterajšie rekordy v sledovanosti.

JOJ Group zavŕšila mimoriadne úspešný hokejový týždeň s perfektnými výkonmi na trhu. V sobotu si vyslúžila dosiaľ najvyšší podiel v hlavnom vysielacom čase, až 50,0 %! Ešte vyšší podiel dosiahla v komerčnej cieľovej skupine s 59,5 %! Ide o absolútne rekordy JOJ Group od začiatku jej vysielania!

To isté o historických rekordoch JOJ Group platí aj pre sledovanosť v hlavnom vysielacom čase, ktorú dosiahla v nedeľu - v CS 13-55 až 20,1 % a v CS 12+ neuveriteľných 20,9 %!

Samotná TV JOJ, ktorá vysiela naživo všetky zápasy slovenskej reprezentácie, zaznamenala dosiaľ najvyšší trhový podiel v prime time v rámci mladšej cieľovky od začiatku svojho vysielania v sobotu 18. mája, a to excelentných, až 53,5 %! V CS 12+ si pripísala úspech s 43,5 %.

Najvyššiu sledovanosť v hlavnom vysielacom čase dosiahla JOJka v nedeľu so 17,7 % v CS 13-55 a s 18,1 % pri univerzálnych divákoch. Ide o rekordy nielen pre TV JOJ a jej históriu, ale v porovnaní s ostatnými slovenskými stanicami sú to najvyššie čísla sledovanosti za posledné tri roky!

Všetky rekordy doterajšej sledovanosti MS včera prekonala druhá tretina zápasu Slovenska s Lotyšskom, ktorá predbehla všetky konkurencie s neuveriteľnou 28,7 % sledovanosťou pri divákoch vo veku 13 až 55 rokov, pri ktorých dosiahla až 68,5 % podiel na trhu. V rámci univerzálneho publika včera druhá tretina triumfovala s 28,1 % sledovanosťou a s trhovým podielom 56,6 %.

Tretia tretina včerajšieho slovenského hokejového zápasu si zasa vyslúžila priam astronomický podiel na trhu v komerčnej cieľovej skupine – až 75,4 %! Celkovo si včera zápas aj so štúdiami zapli takmer 2 milióny divákov – zásah bol konkrétne až na 1 918 000 divákov v CS 12+!