tlacova sprava

JOJ Group cez víkend bodovala v prime time

(14.7.2014) JOJ Group bola v sobotu lídrom celého televízneho trhu v prime time a v nedeľu zase jednotkou hlavného vysielacieho času pre mužov vo veku 12-54, a to aj napriek konkurenčnému finálovému večeru futbalových majstrovstiev sveta.

Televízna skupina JOJ Group v sobotu predbehla svoju konkurenciu – bola lídrom trhu slovenských televízií v hlavnom vysielacom čase s podielom 29,0 % a sledovanosťou 7,0 % v obchodne dôležitej cieľovej skupine 12-54. Samotná TV JOJ dosiahla v prime time (teda v čase od 19:00 do 22:00) podiel na trhu 22,5 % a sledovanosť 5,4 %. V obciach nad 5-tisíc obyvateľov (CS 12-54) to bol 25,2 % podiel a 5,9 % rating.

Zo spravodajských relácií bol v sobotu 12. júla najsledovanejší Šport televízie JOJ, ktorý si pozrelo 219-tisíc divákov (29,3 % Shr a 6,7 % Rtg). JOJka získala v sobotu prvenstvo aj čo sa týka vysielania akvizičných titulov – romantická komédia Jedine ona bola v čase svojho vysielania lídrom trhu, pričom ju sledovalo 196-tisíc divákov (21,1 % Shr a 6,0 % Rtg).

V nedeľu bola JOJ Group jednotkou pre mužov vo veku 12-54 s trhovým podielom 23,4 % a sledovanosťou 7,7 %, a to aj napriek finálovému večeru futbalových majstrovstiev sveta, ktoré vysielala verejnoprávna televízia a v zahraničí trhalo rekordy sledovanosti. 1

K nedeľnému úspechu JOJky prispelo jej spravodajstvo, ktoré bolo včera opäť najsledovanejšie v porovnaní s konkurenčnými spravodajskými reláciami. Šport si pozrelo 308-tisíc divákov s 30,0 % podielom a 9,5 % sledovanosťou. NAJLEPŠIE POČASIE včera videlo 268-tisíc divákov (24,6 % Shr a 8,2 % Rtg) a VEĽKÉ NOVINY TV JOJ si o pol ôsmej večer nenechalo ujsť 267-tisíc divákov v CS 12-54 (29,4 % Shr a 8,2 % Rtg).

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group