tlacova sprava

JOJ si včera opäť pripísala prvenstvo v prime time

(18.7.2014) JOJ Group bola vo štvrtok znova lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase. Za posledných sedem dní sa tak na vedúcu pozíciu dostala už druhýkrát. V rebríčku najsledovanejších relácií patrili včera prvé tri pozície TV JOJ a jej spravodajstvu.

Televízna skupina JOJ Group bola vo štvrtok lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase s podielom 30,1 % a sledovanosťou 8,4 %. Zásluhu na tom má TV JOJ, ktorá bola včera večer najsledovanejšou stanicou spomedzi slovenských televízií, keď si v prime time vyslúžila 22,8 % podiel a 6,4 % sledovanosť. Je to jej najlepší štvrtkový výkon za posledných šesť týždňov.

Prvé tri pozície v rebríčku najsledovanejších programov patrili vo štvrtok JOJke a jej spravodajským reláciám. Šport mal druhý najlepší share od začiatku roku 2014. Pozrelo si ho 283-tisíc divákov, čo predstavovalo podiel na trhu 31,0 % a 8,7 % sledovanosť. Športových nadšencov zaujali čerstvé informácie o Tour de France či európskom futbale.

VEĽKÉ NOVINY TV JOJ videlo vo štvrtok 267-tisíc divákov, čím si hlavný spravodajský formát vyslúžil 31,4 % share a 8,2 % rating. Diváci si nenechali ujsť domáce či zahraničné témy, najmä šokujúcu aktualitu o havárii civilného lietadla na východe Ukrajiny. Reportéri JOJky tiež informovali o aktuálnom dianí z lokalít Slovenska, ktoré včera potrápili búrky a prietrže.

Tretím najsledovanejším programom dňa bolo NAJLEPŠIE POČASIE s 263-tisíc divákmi (27,2 % Shr a 8,1 % Rtg).

PLUSka včera večer tiež prispela k celkovému výsledku všetkých staníc JOJ. Z jej programovej ponuky si najviac divákov vybralo pokračovanie seriálu C.S.I.: Kriminálka Las Vegas, konkrétne 65-tisíc z nich v cieľovej skupine 12-54 (6,5 % Shr a 2,0 % Rtg).

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group