tlacova sprava

JOJ Group bola v utorok jednotkou pre mužov

(23.7.2014) Okrem večernej programovej ponuky TV JOJ, ktorá opäť zaznamenala nadpriemerné výkony, sa včera darilo aj magazínu Dobré ráno vďaka jeho prvenstvu vo viacerých cieľových skupinách.

Televízna skupina JOJ Group mala včera (22. júla) opäť najlepší trhový podiel v cieľovej skupine Muži 12-54, konkrétne v prime time dosiahla share 27,6 % a rating 7,7 %. Najsledovanejšie z ponuky TV JOJ bolo včera NAJLEPŠIE POČASIE, ktoré si pozrelo 261-tisíc divákov (24,4 % Shr a 8,0 % Rtg).

Líderstvo medzi reláciami športového spravodajstva slovenských televízií si znova obhájil joj-kársky Šport s podielom 24,5 % a sledovanosťou 7,6 %. VEĽKÉ NOVINY TV JOJ mali zo včerajších relácií stanice najlepší trhový podiel, teda share 26,6 % a rating 7,5 %. Trhovou jednotkou v čase svojho vysielania bolo aj pokračovanie seriálu Knight Rider, ktorý mal 19,4 % share a 6,6 % sledovanosť.

V utorok sa darilo aj magazínu Dobré ráno, ktoré si vyslúžilo prvenstvo vo viacerých cieľových skupinách a v sledovanosti zaznamenalo svoj štvrtý najlepší výsledok od začiatku vysielania (v máji 2014). Pozrelo si ho 27-tisíc divákov s trhovým podielom 13,7 %, pričom najväčšiu priazeň mu prejavili diváci z Trnavského kraja s podielom 32,3 % (CS 12-54). Ženy cieľovej skupiny 45-54 tvorili podiel 29,3 % a mladí muži vo veku od 15 do 24 rokov zasa 28,3 %.

Z programovej ponuky ďalších staníc z portfólia JOJ Group si včera diváci vybrali okrem iného americký seriál C.S.I.: Kriminálka Miami na PLUSke – druhá epizóda so začiatkom o 21:44 dosiahla 7,6 % podiel na trhu a 2,2 % sledovanosť. Nákupné maniačky mali v utorok večer o osemnástej hodine na WAU trhový podiel 4,9 %.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group