tlacova sprava

JOJ Group opäť lídrom v prime time

(25.7.2014) Televízna skupina JOJ Group dosiahla vo štvrtok zatiaľ svoj najlepší výkon tohto týždňa. Program TV JOJ si opäť vyslúžil pozornosť divákov a pripísal si na konto ďalšie trhové podiely nad 30 %.

JOJ Group bola včera lídrom trhu v prime time s nadpriemerným podielom 31,1 % a sledovanosťou 8,1 %. Podielové prvenstvo v obchodne najdôležitejšom vysielacom čase dosiahla TV JOJ s 24,0 % share a 6,3 % sledovanosť.

Najlepší trhový podiel, rovných 32 %, včera večer zaznamenali VEĽKÉ NOVINY TV JOJ (7,4 % Rtg). Headlinami hlavnej spravodajskej relácie JOJky boli TOP udalosti dňa, napríklad útok na slovenských vojakov v Afganistane či tragédia ďalšieho lietadla, ktoré sa včera zrútilo v Afrike.

Prvými dvoma najsledovanejšími reláciami dňa boli včera Šport a NAJLEPŠIE POČASIE, ktoré zaznamenali rovnaký rating 7,8 %. Športové spravodajstvo si na JOJ zaplo 255-tisíc divákov cieľovej skupiny 12-54, čo znamenalo share 30,4 % a po ňom nasledujúce NAJLEPŠIE POČASIE videlo 253-tisíc divákov s podielom 28,7 %.

Z nespravodajských formátov, ktoré ponúkla JOJka vo svojom štvrtkovom programe, si diváci pozreli ďalšie dva diely seriálu Knight Rider, pričom epizóda vysielaná po pol desiatej večer zaznamenala 6,2 % sledovanosť a 21,2 % share.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group