tlacova sprava

Cez víkend bodovala JOJ Group najmä u žien

(28.7.2014) V nedeľu bola televízna skupina JOJ Group lídrom trhu v prime time pre ženy vo veku 12-54 rokov. Spravodajské programy TV JOJ opäť obsadili prvé tri pozície celkového rebríčka sledovanosti.

Nedeľa (27. júla) sa s výkonmi programu v réžii JOJ Group vydarila, keď prvé tri priečky rebríčka sledovanosti obsadili spravodajské formáty JOJky. V ženskej cieľovej skupine 12-54 navyše televízna skupina dosiahla trhové prvenstvo v prime time s podielom 29,6 % a ratingom 9,4 %.

Šport ako suverénny líder nedeľného včera dosiahol 32,7 % podiel na trhu a 10,3 % sledovanosť – pozrelo si ho až 334-tisíc divákov v obchodovanej cieľovej skupine 12-54. NAJLEPŠIE POČASIE bolo v rebríčku sledovanosti druhé (29,0 % Shr a 9,6 % Rtg) a VEĽKÉ NOVINY TV JOJ mali ako tretie v poradí 8,8 % rating a 29,3 % share.

Film týždňa - Alica v krajine zázrakov – bodoval najmä u žien, s ktorými dosiahol 22,9 % podiel na trhu a 7,5 % sledovanosť. Výborné výsledky mal tiež v Bratislave a Košiciach, pričom napríklad v Bratislavskom kraji (CS 12-54) dosiahol 31,1 % podiel a 10,1 % rating.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group