tlacova sprava

JOJ Group uzavrela minulý týždeň nadpriemernými číslami

(11.08.2014) V nedeľu večer si diváci z ponuky JOJ staníc vybrali nielen spravodajstvo, ale aj film týždňa na TV JOJ či českú komédiu na WAU.

Skupina staníc JOJ dosiahla v nedeľu (10. augusta 2014) svoj najlepší minulotýždňový výsledok, keď v prime time zaznamenala trhový podiel 28,5 % a rating 8,2 %. Lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase bola JOJ Group včera pre mužov vo vekových kategóriách 12-19 a 25-34 a tiež pre ženy 35-44.

Z programovej ponuky slovenských televízií včera diváci uprednostnili TV JOJ pred jej konkurenciou čo sa týka športového spravodajstva i predpovede počasia. Šport dosiahol 7,7 % sledovanosť a 27,8 % podiel na trhu. NAJLEPŠIE POČASIE malo 7,2 % rating a 23,7 % share. VEĽKÉ NOVINY TV JOJ si tiež vyslúžili nadpriemerný podiel 27,5 %.

Vyvrcholenie úspešnej trilógie Piráti Karibiku: Na konci sveta v nedeľu večer obhájilo svoje postavenie Filmu týždňa – v čase svojho vysielania bol film trhovým lídrom s podielom 23,7 % a sledovanosťou 6,8 %. V Košiciach (CS 12-54) dokonca dosiahol 40,6 % podiel na trhu.

PLUSka včera zaujala najmä pokračovaním zoznamovacej šou Láska na celý život (4,6 % Shr). Z vysielania stanice WAU si najviac divákov v nedeľu vybralo českú komédiu Kameňák 2, ktorá dosiahla pre tento kanál nadpriemerný trhový podiel 4,2 %.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group