Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji 2024: Dôležité otázky a odpovede!

Je to tu. Majstrovstvá sveta v hokeji sa začínajú. A keďže sa objavujú aj otázky, na ktoré niektorí hľadajú odpovede, tak sme ich spísali nižšie.

Kde si môžete pozrieť zápasy Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji 2024?

Rozpis zápasov:

Zdroj: TV JOJ

Zdroj: TV JOJ

Pomocou QR kódu si môžete rozpis zápasov stiahnuť do vášho mobilu.

Po prvýkrát v histórii televízneho vysielania Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji odvysielajú stanice JOJ Group všetkých 64 zápasov. Obrovské množstvo zápasov sme rozdelili medzi tri televízne stanice: na JOJke uvidia diváci všetky zápasy slovenského národného tímu, na stanici JOJ Plus odvysielame vybrané zápasy pražskej skupiny (zápasy, ktoré hrá český národný tím) a na JOJ Športe zápasy, ktoré sa budú hrať v Ostrave a vybrané zápasy z Prahy. Semifinále a finále hokejového šampionátu odvysielame na staniciach JOJ a JOJ Šport.

On-line môžete zápasy sledovať zdarma na streamovacej službe JOJ Play, do aplikácie sa zaregistrujete mailom.

Zápasy naživo môžete sledovať aj na webe ms2024.joj.sk úplne zdarma a bez prihlasovania.

V terestriálnom vysielaní môžete sledovať od 10. mája do 26. mája zápasy, ktoré bude vysielať JOJ Šport zdarma na platforme Plustelka vo vysokom rozlíšení. Športovú stanicu JOJ Šport HD si môžu diváci naladiť v najmodernejšom vysielacom štandarde DVB-T2/HEVC prostredníctvom antény v 1. multiplexe.

Kde si môžete pozrieť zápasy z archívu?

Všetkých 64 zápasov nájdete zdarma na streamovacej platforme JOJ Play, do aplikácie sa zaregistrujete mailom.

Ako sledovať Majstrovstvá sveta v ľadovom hokej na JOJ Play?

1. Pred streamovaním:

a) Overte si pripojenie k internetu:

  • Skontrolujte rýchlosť a spoľahlivosť pripojenia k internetu. Pri slabšom pripojení odporúčame odpojenie ostatných zariadení z rovnakého smerovača (wifi), ktoré môžu znížiť rýchlosť a stabilitu pripojenia.

b) Aktualizujte aplikáciu JOJPLAY:

  • Uistite sa, že máte nainštalovanú najnovšiu verziu aplikácie JOJPLAY na vašom zariadení. Aktualizácie často zahŕňajú opravy chýb a vylepšenia výkonu.

c) Skontrolujte svoje zariadenie:

  • Uistite sa, že vaše zariadenie (smartfón, tablet, počítač) má dostatočnú kapacitu a výkon na streamovanie vysokokvalitného obsahu.

2. Počas streamovania:

a) Náhle prerušenia alebo padanie streamu:

  • Ak sa vyskytnú problémy s prerušením alebo padaním streamu, skontrolujte svoje pripojenie k internetu a zariadenie. V prípade potreby reštartujte smerovač (wifi) alebo zariadenie.
  • Skúste znížiť kvalitu streamu na nižšie rozlíšenie, ak máte problémy s pripojením alebo výpadkami.

b) Alternatívne možnosti streamovania:

  • V prípade trvajúcich problémov s aplikáciou JOJPLAY, skúste iný spôsob na sledovanie, ako je napríklad webový prehliadač na počítači alebo mobilnom telefóne.

3. Ďalšie tipy a triky:

a) Kontaktujte technickú podporu:

  • V prípade závažných technických problémov alebo opakovaných ťažkostí, neváhajte kontaktovať technickú podporu JOJPLAY prostredníctvom emailu [email protected].

4. Časté otázky a odpovede:

a) Stream nefunguje, čo robiť?

  • Skontrolujte svoje pripojenie k internetu a aktualizujte aplikáciu JOJPLAY. Ak problém pretrváva, kontaktujte technickú podporu.

b) Mám problém s kvalitou streamu, čo urobiť?

  • Skúste zmeniť rozlíšenie streamu na nižšie hodnoty v nastaveniach aplikácie. Pri trvalých problémoch kontaktujte technickú podporu.

c) Inštrukcie pri problémoch so streamovaním:

  • Ak počas prenosu dochádza k sekaniu alebo vypadávaniu signálu, odporúčame skontrolovať kvalitu internetového pripojenia a aktualizovať aplikáciu JOJPLAY. V prípade opakovania problému odporúčame aplikáciu reštartovať a vymazať dáta a cache aplikácie podľa pokynov uvedených vyššie.

d) Kompatibilita zariadení:

  • Je možné, že vaše zariadenie nie je medzi našimi podporovanými zariadeniami a práve preto máte problém s aplikáciou JOJPLAY. Skontrolujte, či váš televízor patrí medzi podporované zariadenia, alebo navštívte stránku pre kompletný zoznam podporovaných zariadení a ďalšie informácie.

Pre kompletný zoznam podporovaných zariadení a ďalšie informácie môžete navštíviť tento odkaz: Odkaz na dokument s kompatibilitou zariadeníAk máte ďalšie otázky alebo problémy, neváhajte nás kontaktovať.

e) Je potrebné mať na sledovanie Premium?

f) Čo ak sa mi zobrazuje chybová hláška Something went wrong?

  • Pravdepodobne ste na streame príliš skoro, nebojte sa. Hneď ako sa zápas začne, sledovanie pôjde bez problémov. Ak by náhodou problém stále prebiehal, odporúčame vám aplikáciu úplne vypnúť (dlhším podržaním tlačidla späť). Tento spôsob vám zabezpečí úplne vypnutie aplikácie a pri opätovnom zapnutí JOJPLAY vám nanovo načítajú všetky data, a tak si zabezpečíte sledovanie bez problémov.