- 23.07.2025 - 11:13
- Autor Janka Kováčová
Diskusná relácia Politika 24 má za sebou úspešnú prvú sezónu
Najmladšia z politických diskusných relácií, POLITIKA 24, má za sebou úspešnú prvú sezónu. Prvýkrát si ju diváci mohli pozrieť v nedeľu 2. februára tohto roka a odvtedy si získala svoje stabilné miesto v programovej štruktúre spravodajskej televízie JOJ 24, ale aj priazeň publika. Pravidelne sa stávala víťazom v konkurencii spravodajských staníc. Najsledovanejšia bola práve jej absolútna premiéra, kedy zasiahla až 184-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Spravodajská televízia JOJ 24 odvysielala prvýkrát politickú diskusnú reláciu POLITIKA 24 v nedeľu 2. februára 2025. Reláciou, ktorá vznikla aj vďaka diváckemu záujmu o tento typ diskusného programu, od jej začiatku spredvádza moderátorka Lenka Ježová. Ide o unikátny formát, kedy si do kresla v štúdiu sadne vždy len jeden politik. Dostane tak väčší priestor na otvorenie mnohých tém, ktoré divákov zaujímajú a zároveň rezonujú v spoločnosti. Diskusná relácia vo forme „jeden na jedného“ si za štyri mesiace svojho vysielania našla svoje stabilné publikum a po letnej prestávke bude ďalej pokračovať v nezmenenom čase. Stalo sa už zvykom, že nedeľná televízna politika začína vždy o 10:00 naživo na JOJ 24.
Najsledovanejšou nedeľou z pohľadu politickej diskusnej relácie na JOJ 24 bol dátum 2. februára, kedy do prvého vysielania prijal pozvanie premiér SR Robert Fico. POLITIKA 24 vtedy dosiahla sledovanosť 3 % s podielom 14,2 %. V tento deň relácia
zasiahla až 184-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch). V nedeľu 13. apríla prišiel do POLITIKY 24 diskutovať predseda hnutia Slovensko Igor Matovič. Ten si vyslúžil druhú najlepšiu, 2 % sledovanosť s podielom 11,5 %. Tentokrát mala relácia dosah až na 139-tisíc divákov (AvRch 12+).
V nedeľu 13. apríla prišiel do POLITIKY 24 diskutovať predseda hnutia Slovensko Igor Matovič. Ten si vyslúžil druhú najlepšiu, 2 % sledovanosť s podielom 11,5 %. Tentokrát mala relácia dosah až na 139-tisíc divákov (AvRch 12+).
TOP trojicu najúspešnejších nedieľ uzatvára 2. marec, kedy do živého vysielania prijal pozvanie minister vnútra Slovenskej republiky Matúš Šutaj Eštok. Na túto diskusiu bolo zvedavých 119-tisíc divákov z univerzálneho publika (AvRch). Bola to zároveň tretia TOP 1,8 % sledovanosť a podiel 8,8 %.
Za štyri mesiace svojho vysielania zasiahla POLITIKA 24 každou svojou časťou v priemere viac ako 100-tisíc divákov (AvRch 12+). Relácia celkovo za sezónu zasiahla 557-tisíc divákov starších ako 12 rokov (Cov).
Reláciu POLITIKA 24 nájdu diváci aj na sociálnych sieťach: Facebook – POLITIKA JOJ 24, Instagram – JOJ24_official, na webe JOJ24.noviny.sk, a tiež ako TV JOJ 24 Podcast.
Všetky diskusné relácie POLITIKA 24 si počas letnej prestávky môžu diváci pozrieť na JOJ play v sekcii Spravodajstvo, ktoré je dostupné vo Free verzii.
Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Live) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. © 2004 - 2025 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát:
PMT/KANTAR SLOVAKIA; PR JOJ Group
JOJ Group je jediná súkromná televízna skupina, ktorej vysielanie je prístupné celej populácii SR. Do skupiny patrí 8 slovenských staníc: TV JOJ, JOJ Plus, WAU, JOJko, JOJ Šport, JOJ Šport 2, JOJ 24, JOJ Svet; a 6 českých staníc: JOJ Cinema, JOJ Family, CS Film, CS Mystery, CS History a CS Horror.
- 23.07.2025 - 11:13
- Autor Janka Kováčová