Filmová séria NEUER ovládla nedeľný večer, trojnásobné víťazstvo Novín TV JOJ

Filmová séria NEUER ovládla nedeľný večer, trojnásobné víťazstvo Novín TV JOJ

Filmová séria NEUER ovládla nedeľný večer, trojnásobné víťazstvo Novín TV JOJ

Jesenná novinka NEUER oslovila divákov a ovládla nedeľný večer. Silné výkony tradične potvrdili relácia NOVÉ BÝVANIE a hlavné spravodajstvo NOVINY TV JOJ, ktoré počas víkendu a pondelka zaznamenali výrazný divácky úspech.

Televízia JOJ zaznamenala počas uplynulého víkendu divácky úspech s premiérou filmovej série NEUER. Novinka na obrazovkách jednoznačne zaujala publikum a stala sa najsledovanejším programom nedeľného večera.

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ dosiahla sledovanosť 8 % (Rtg) a trhový podiel 21,1 % (Shr). Séria s Mariánom Miezgom, Markom Igondom, Janou Kvantikovou, Ladislavom Bédim či Mariánom Labudom zasiahla v tomto publiku až 587-tisíc divákov (AvRch).

Filmová séria z pera bývalého kriminalistu - píšuceho pod menom Václav Neuer - zaujala aj v obchodnej cieľovej skupine 14–54. V nej si pripísala sledovanosť 6,8 % (Rtg) a trhový podiel 24 % (Shr).

V obidvoch cieľovkách sa stal NEUER najsledovanejším nespravodajským programom nedele.

Divácku pozornosť si vyslúžila aj prvá epizóda série MIKI. V skupine 12+ dosiahla sledovanosť 4,8 % (Rtg) s podielom 17,8 % (Shr).

V obchodnej cieľovke novinka zaznamenala sledovanosť 4,6 % (Rtg) a trhový podiel 22,1 % (Shr). V tomto publiku sa stal MIKI tretím najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Úspech potvrdila aj nedeľná stálica JOJky – relácia NOVÉ BÝVANIE. V skupine 12+ vyhrala podvečer so sledovanosťou 7,5 % (Rtg) a trhovým podielom 25,9 % (Shr) a stala sa druhým najsledovanejším nespravodajským programom nedele.

Univerzálne publikum tak naďalej ostáva verné dlhoročnému formátu o hľadaní ideálneho domova s moderátorom Vladom Voštinárom, a to aj napriek konkurencii, ktorá sa proti relácii rozhodla nasadiť novinky.

Divácky úspech NOVÍN TV JOJ

Aj hlavná večerná spravodajská relácia JOJky potvrdila svoju silnú pozíciu na trhu. V kumulovanom sledovaní staníc JOJ a JOJ 24 sa NOVINY TV JOJ stali počas troch po sebe nasledujúcich večerov lídrom v univerzálnej cieľovej skupine 12+.

• V sobotu zvíťazili pri sledovanosti 7,7 % (Rtg) a zaznamenali trhový podiel
26,1 % (Shr).
• V nedeľu zaznamenali až 9,9 % kumulovanú sledovanosť (Rtg) a podiel 27,4
% (Shr).
• Vyhrali aj v pondelok, kedy si v CS 12+ pripísali 9,6 % sledovanosť (Shr)
a podiel na trhu 26 % (Shr).

TV JOJ nemusí riešiť vnútornú kritiku, ale sústreďuje sa na stabilnú prácu redakcie a prináša správy pre celé Slovensko. Našou ambíciou je ponúkať dôveryhodný obsah mladým aj starším, rodinám aj jednotlivcom.

Skutočnosť, že vieme byť lídrami v univerzálnej cieľovej skupine 12+, potvrdzuje našu širokú spoločenskú relevanciu a schopnosť osloviť divákov naprieč generáciami.

Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Live) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. © 2004 - 2025 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; PR JOJ Group

JOJ Group je jediná súkromná televízna skupina, ktorej vysielanie je prístupné celej populácii SR. Do skupiny patrí 8 slovenských staníc: TV JOJ, JOJ Plus, WAU, JOJko, JOJ Šport, JOJ Šport 2, JOJ 24, JOJ Svet; a 6 českých staníc: JOJ Cinema, JOJ Family, CS Film, CS Mystery, CS History a CS Horror

Slobodne a bez záväzkov

Sledujte svoje obľúbené relácie naživo ale aj v predstihu

Prehrať