Logo Joj

Jojka lídrom víkendových večerov, s Pluskou ovládla aj ten piatkový!

Skvelý víkend i celý uplynulý týždeň majú za sebou televízie s logom JOJ. Absolútne najsledovanejším programom celého týždňa bola v skupine 12-54 šou Česko Slovensko má talent!

Šou Česko Slovensko má talent pokračovala v nedeľu večer s rekordnou sledovanosťou, keď dosiahla svoj doteraz najvyšší rating 18,2% a skvelý podiel 45,5%! V mestách sa podiel talentovej šou opäť dostal nad 50% - konkrétne 52,6%, medzi mladými divákmi 15-34 bol podiel 50,7%. Konkurencia so svojim filmom výrazne zaostala. TV JOJ bola v nedeľu lídrom na trhu v primetime s podielom 38,4%, v mestách bola JOJka lídrom na trhu v primetime s podielom 43,4% i celodenne s podielom 29,3%!  

V nedeľu sa darilo aj spravodajstvu – Krimi noviny dosiahli podiel 32,2%, Noviny TV JOJ vysielané naživo z Trenčína, kde včera vyvrcholil úspešný event JOJka v meste, dosiahli podiel 35,8%. Jednotkou na trhu bolo Najlepšie počasie s podielom až 39,1%.

V nedeľu predpoludním porazila TV JOJ so seriálmi Simpsonovci (podiely 21,1%26,3%) a Stratené duše (26,1%) reprízu konkurenčnej tanečnej šou – jesenného ťažiskového projektu konkurencie. 

V piatok večer na JOJke uspeli akčné filmy NáhradníciSmrtonostná pasca 3 – oba s podielmi 23,5%. V kombinácii s veľkou premiérou americkej verzie speváckej šou X Factor (14,8%) a reprízou Česko Slovensko má talent (14,1%) na Pluske tak televízie s logom JOJ v piatok večer porazili konkurenčnú ponuku Markízy a Doma. V piatkovom primetime dosiahli JOJ a JOJ Plus spolu podiel 35,3%.

TV JOJ bola úspešnejšia ako konkurencia aj v sobotu večer s filmovou ponukou – Príbehy na dobrú noc boli najsledovanejším filmom soboty s podielom 26,6%, ako jednotka na trhu uspeli aj Prci, Prci, prcičky: Pikantné pokušenie s podielom 22,9%. TV JOJ bola lídrom na trhu aj v sobotu popoludní, keď konkurenciu porazila reprízami šou Česko Slovensko má talent s podielom 25,5%X Factor s podielom 27,4%!  V sobotu bola TV JOJ v mestách lídrom na trhu v primetime s podielom 30,2% a celotýždenne primetime lídrom v mestách s podielom 31,8% (spolu s JOJ Plus 36,8%). Televízie s logom JOJ dosiahli uplynulý týždeň spolu podiel 29,7% celodenne a 33,6% v primetime.