Logo Joj

Televízie s logom JOJ aj včera večer ovládli takmer tretinu trhu!

Televíziam s logom JOJ sa darí. Včera večer priniesla kombinácia programovej ponuky TV JOJ a JOJ Plus ďalší úspešný výsledok, keď podiel oboch staníc počas večera neklesol pod 30%.

Seriál Panelák si drží svojich divákov, včerajšia epizóda dosiahla podiel 25,7%, pričom tradične silnejšia bola v mestách s podielom takmer 30% a postavenie jednotky si drží v Žilinskom kraji s podielom 38,8%. Nasledujúce komediálne seriály Hoď svišťomProfesionáli majú svoju najväčšiu divácku základňu rovnako v mestách a najmä medzi mladými mužmi. Obe včerajšie epizódy získali podiel 21,9%, jednotkou na trhu boli oba seriály medzi mladými mužmi 15-34 a tradične nadpriemer dosiahli vo veľkých mestách (nad 50 tis.) s podielmi 27,2%34,6%. Seriál Profesionáli má absolútne najväčšiu divácku základňu v Košiciach, kde podiel dosiahol až 67,7%! Predpoludním sa na JOJke darí reality show Náš nový dom, včera bola jednotkou na trhu s podielom 32,6%.

Pondelok je tradične úspešný aj na Pluske, ktorá večer ponúka divákom kriminálne seriály. Včerajšia epizóda CSI: Kriminálka Miami získala podiel 6,5%, ako alternatíva ku komediálnym seriálom sa vyprofilovali kriminálky CSI: Krimnálka New York s podielom 9,9%Ochrana svedkov s podielom 10,9%. Ponuka JOJ Plus opäť výrazne predstihla Jednotku STV i TV Doma, ktorá na kriminálky nestačila ani medzi ženami. JOJ Plus si aj v pondelok udržala postavenie trojky na trhu s celodenným podielom 6,3%.

TV JOJ a JOJ Plus ponúkli v pondelok večer atraktívnu programovú kombináciu, ktorá spolu ovládla takmer tretinu trhu. Televízie s logom JOJ dosiahli v pondelok 26. 9. 2011 spolu podiel 28,3% celodenne a 30,9% v primetime. V mestách boli hodnoty o niečo vyššie – 30,1% celodenne a 32% v primetime.