Táňa svojou výhrou súperkám pohla žlčou: Drsná kritika jej outfitu v štýle Marilyn!

Úspech sa na Slovensku evidentne neodpúšťa...

Nákupný týždeň v duchu témy Ako idem vyniesť smeti sa nám skončil a ako víťazka z finále odišla blondínka Táňa. Tá sa rozhodla obliecť ako hollywoodska hviezda Marilyn Monroe smerujúca na premiéru jedného zo svojich filmov. Jej outfit bol dychberúci a to aj napriek tomu, že naň minula len polovicu rozpočtu. „Toto je, milé dámy, dôkaz toho, že štýl naozaj nie je otázkou peňazí. Že dá sa aj lacno a krásne. Si pre mňa hviezda,“ vychvaľoval ju porotca Mišo Sabo. Táničkin triumf sa však nepozdával jej súperkám. Slová chvály od porotcu im poriadne pohli žlčou. „Stylista nás pochválil a skoro so všetkým som súhlasila. Len som mala pocit, že sa do Zuzky pustil až moc. Neviem, ja mám pocit, že tri sme sa snažili spraviť si z toho srandu, tak ako bola téma, a Tánička išla ako krásna. Bola najkrajšia, čiže tým pádom aj trčala. Čo mi nepríde úplne porovnateľná úroveň. To je to, čo by som povedala, že mi nepríde spravodlivé na tom. Niežeby som nesúhlasila, ja súhlasím. Myslím si, že je najkrajšia, za najlepšiu cenu nakúpila, bola nádherná, zaslúži si víťazstvo, ale mám pocit, že my tri sme hrali inú súťaž,“ skonštatovala Janka.

Zdroj: TV JOJ

​Hoci si Táňa bola vedomá toho, že zadanie poňala úplne inak, než by sme možno čakali, nemyslí si, že by si výhru nezaslúžila. Má na to aj objektívne dôvody. „Prekvapila ma výhra a prekvapila ma aj reakcia dievčat. Pravidlá sme mali všetky rovnaké, mohli sme si robiť, čo sme chceli. Ja som to ešte mala ťažšie v tom, že ja som šla posledná. Mohli si zvoliť viac variantov a mne ostalo toto,“ dodala.

Sledujte špeciálne premiérové časti Nákupných maniačok každý pracovný deň od 15:35 na JOJke!

Všetky epizódy nájdete aj v našom bezplatnom archíve!

Lenka Filipová