TV JOJ logo

Seriály Nemocnica aj Hranica porážajú konkurenciu

Slovenskí diváci si v stredu aj vo štvrtok vybrali z ponuky televízií svojich favoritov, ktorými sú seriály televízie JOJ. Hranica predvčerom prekonala konkurenčnú seriálovú novinku, Nemocnica včera porazila zábavnú show konkurencie.

JOJ Group bola vo štvrtok 20. januára opäť lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase, s vynikajúcou 14,0 % sledovanosťou a 30,3 % trhovým podielom. Samotná TV JOJ bola včera v prime time lídrom trhu s 10,7 % sledovanosťou a podielom 23,2 %.

TOP nespravodajským programom na trhu bola v stredu 19. januára ďalšia premiérová epizóda nového komediálneho seriálu Hranica, ktorú diváci v rámci univerzálneho publika uprednostnili pred seriálovou novinkou konkurencie. Hranica zasiahla takmer 640-tisíc divákov (AvRch 12+) a pripísala si 9,0 % sledovanosť a 19,1 % podiel na trhu. Najvyšší rating dosiahol seriál pri diváčkach v CS 45-54,
konkrétne až 11,3 % sledovanosť.

Najsledovanejším programom stredy boli Noviny TV JOJ, ktoré zaznamenali skvelú 12,1 % sledovanosť a 26,1 % podiel na trhu. KRIMI si pripísali 11,0 % rating a 24,5 % podiel, Najlepšie počasie sledovanosť 10,1 % a 22,1 % share.

Vo štvrtok si prvenstvo medzi nespravodajskými programami vyslúžila bezkonkurenčná Nemocnica, ktorú si nenechalo ujsť 572-tisíc verných divákov, pričom dosah mala až na 732-tisíc divákov (AvRch 12+)! Druhá epizóda seriálu v novej sezóne dosiahla skvelú 12,4 % sledovanosť a 26,3 % podiel v CS 12+, v obchodne relevantnej cieľovej skupine bol seriál opäť TOP nespravodajským programom dňa s 8,6 % ratingom a 24,2 % podielom na trhu.

V ženskej časti univerzálneho publika dosiahla Nemocnica včera opäť vysoko nadpriemernú, až 15,3 % sledovanosť a podiel až 30,0 %. Diváčky v CS 45-54 zaznamenali excelentný 17,0 % rating a až 29,8 % share, ženy vo veku 35 až 44 rokov dosiahli 12,1 % sledovanosť a 25,3 % podiel na trhu.

Najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou na trhu boli včera opäť Noviny TV JOJ s 12,1 % ratingom a 25,9 % podielom, KRIMI si vyslúžili 11,1 % sledovanosť a 23,9 % share.

Podvečernú súťažnú show Bez servítky sledovalo vo štvrtok na JOJke o takmer 100-tisíc divákov viac, ako zábavnú show na Markíze v hlavnom vysielacom čase. Varenie Bez servítky si nenechalo ujsť až 358-tisíc divákov, ktorí dosiahli 7,7 % sledovanosť a 19,3 % trhový podiel. Pri diváčkach v CS 45-54 dosiahla show sledovanosť až 9,2 %.