Alena Ďuránová čelila ostrej kritike: Vraj som poriadna mrcha!

Prečo si vypočula tak nepríjemné slová?

Krásna, sympatická, vtipná, inteligentná a priateľská - taká je v skutočnom živote Alena Ďuránová. No ako dobrá a skúsená herečka to všetko musela hodiť bokom, keď si chcela zahrať v seriáli Divoké kone. “Hrám Simonu Kozákovú, ako mi bolo povedané po prvej časi, vraj som poriadna mrcha,” hovorí Alenka s otvorenou úprimnosťou a svoju postavu v seriáli vzápätí háji: “Ale ja si nemyslím, že človek je iba zlý alebo iba dobrý. To znamená, že si jej konanie viem obhájiť. Viem, prečo koná ako koná a viem, prečo je negatívna, na prvý pohľad.” Nám bola ochotná prezradiť, prečo sa aj do role na pohľad krutej a hlavne ambicióznej Simony Kozákovej dokázala vcítiť. “Má vysoké nároky na svoju rodinu, svoje okolie a predovšetkým na seba. Preto môže vyznieť ako človek, ktorý je zlý, negatívny, lebo chce od iných veľa,” tvrdí.

Isté je, že Simonu Kozákovú si na prvý pohľad neobľúbite. Určite s ňou nebudete súhlasiť a proti jej konaniu budete možno aj často protestovať. No my aj Alena Ďuránová veríme, že predsa len na nej je čo si obľúbiť. “Verím, že na ľudí nebudem pôsobiť ako taká tá zlá postava. Verím, že divák postupne odhalí to, že má právo chovať sa tak ako sa chová,” vyslovuje Alenka, pre ktorú je práca na seriáli, ktorý je úzko spätý s prírodou, iba potešením. “Milujem prírodu. Ja som v blízkosti prírody vyrastala. Bola som vychovávaná na dedine, medzi sliepkami, kozami, kravami. U nás boli zabíjačky, o piatej sme šli na černice, toto všetko mám absolvované. Milujem kone, pre seriál som na nich začala jazdiť,” dodáva.

My dodávame, že seriál Divoké kone uvidíte na obrazovkách JOJky už dnes o 20:20!

Chcete mať vždy nové a aktuálne informácie o seriáli Divoké kone? Pridajte sa medzi jeho fanúšikov na Facebooku!