Ako získať nových klientov pre pohrebníctvo? Fotky z rakvy a kňaz hrajúci na urny!

Ako získať nových klientov pre úspešné, no trošku „staromódne“ pohrebníctvo? Jeden z členov rodiny Pipasíkovcov v čiernej komédii Hrobári v tom má úplne jasno!

Rodina Pipasíkovcov z čiernej komédie Hrobári drží svoje pohrebníctvo pevne v rukách už niekoľko generácií. Lenže podľa nemanželského syna nebohého majiteľa Braňa, by sa mali prispôsobiť súčasnej dobe a myslieť moderne. Z vlastnej iniciatívy vymyslel marketingovú stratégiu, ktorej súčasťou je pravidelné prispievanie na sociálne siete. Myslí si totiž, že práve cez Instagram či Facebook získajú viac klientov, ktorí si u nich objednajú pohreb pre svojich nebožtíkov. „Robím nové fotky na Instáč. Pracujem teraz s takým reklamným sloganom: Naši mŕtvi sú u nás šťastní! Snažím sa posilniť náš nulový marketing,“ povedal Peťan Júlii, keď ju prichytil ako potajomky fotí senilnú babičku Beátu ležiacu v rakve. A to je práve problém. Nie u všetkých členov rodiny sa tento nápad stretol s pochopením. Nuž, a to je jedna z vecí, ktoré sú v najnovšej epizóde nositeľom komiky. Pozrite si tieto bizarné, smutno-smiešne situácie v priloženom videu!

Sledujte čiernu komédiu Hrobári každú sobotu po šou Česko Slovensko má talent na JOJke!