TV JOJ logo

Každý deň kraľuje TV JOJ trhu v hlavnom vysielacom čase

Úspešný august na JOJ pokračuje, aj v uplynulý týždeň bola televízia trhovým lídrom v prime time každý deň. Diváci na JOJke uprednostňujú pred konkurenciou jej spravodajstvo, vlastnú tvorbu aj víkendové filmy.

Televízia JOJ bola aj v tretí augustový týždeň každý deň neohrozeným lídrom v hlavnom vysielacom čase! JOJ Group bola celkovou trhovou jednotkou s 27,5 % podielom, Markíza Group dosiahla len 25,6 % podiel (týždenné priemery). JOJ Group dosiahla najvyššiu sledovanosť 11,7 % a najväčší podiel na trhu 30,0 % v pondelok 17. augusta.

Rebríček najsledovanejších programov týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií viedli Noviny TV JOJ, ktoré si v nedeľu 23. 8.  pozrelo až 552-tisíc divákov, najsledovanejšia spravodajská relácia na trhu tak dosiahla 11,9 % sledovanosť a 30,1 % podiel. V poradí druhý TOP program - Najlepšie počasie - si včera s 529-tisíc divákmi pripísal až 11,4 % sledovanosť a 26,6 % podiel na trhu.

Pondelkové Inkognito opäť potvrdilo svoju stabilne suverénnu pozíciu najsledovanejšej nespravodajskej relácie na trhu, pričom mu v porovnaní s uplynulým týždňom znova vzrástli čísla, keď si ho tento pondelok nenechalo ujsť 424-tisíc divákov a najobľúbenejšia zábavná show tak dosiahla 9,1 % sledovanosť a 22,1 % trhový podiel. Akvizičný film, ktorý si tento týždeň pozrelo najviac divákov, odvysielala takisto televízia JOJ – v sobotu akčná komédia Wasabi dosiahla 6,9 % sledovanosť a 19,7 % podiel.