TV JOJ logo

Najúspešnejší rozbeh februára slávi JOJ, najsledovanejším nespravodajským programom na trhu bolo v piatok Bez servítky a v nedeľu Nové bývanie

JOJ Group bola v prvom februárovom týždni jednoznačným lídrom trhu, až päť zo siedmich dní kraľovala hlavnému vysielaciemu času.

Víkend sa JOJke takisto vydaril – v piatok bola mimo spravodajstva TOP programom trhu relácia Bez servítky, v sobotu súboj komerčných staníc vo večernom slote vyhrala JOJ s premiérovým filmom a v nedeľu sa najsledovanejším nespravodajským programom trhu stalo mimoriadne obľúbené Nové bývanie so svojou prvou premiérovou epizódou tejto sezóny, ktorá v priemere zasiahla takmer 740-tisíc divákov!

JOJ Group dosahovala ako bezkonkurenčná trhová jednotka v uplynulý týždeň v priemere až 12,1 % sledovanosť a 25,5 % podiel na trhu v prime time, pričom najvyšší výkon v hlavnom vysielacom čase dosiahla v prvý februárový deň, teda v utorok 1. 2. s nadpriemerným podielom 30,2 % a s excelentnou, až 14,4 % sledovanosťou.

V piatok 4. februára sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci univerzálneho publika stala podvečerná show Bez servítky na JOJke, ktorá prekonala všetky, aj večerné konkurenčné programy s 9,1 % sledovanosťou a 22,0 % podielom na trhu. Sledovalo ju až 421-tisíc divákov, pričom zasiahla takmer 600-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch)!

Večerným víťazom piatka sa z ponuky komerčných televízií stala jednoznačne Hranica na JOJke, ktorá prevalcovala štart novej série Hornej Dolnej na Markíze. Komediálny seriál televízie JOJ si pozrelo takmer 340-tisíc divákov, dosiahol pritom 7,3 % sledovanosť a 15,3 % podiel, pričom Horná Dolná zaznamenala len 10,7 % podiel na trhu.

Aj v prvú februárovú sobotu večerný súboj komerčných televízií vyhrala TV JOJ s premiérou ruského filmu Saľut-7 (5,2 % rating a 12,2 % share), pričom film na Markíze si pripísal len 11,8 % podiel v CS 12+.

V nedeľu 6. februára sa na obrazovky televízie JOJ vrátila vo svojej novej premiérovej sérii divácky mimoriadne obľúbená relácia Nové bývanie, ktorá je dlhé roky bezkonkurenčným podvečerným pilierom nedeľného programu JOJky. Relácia sa vrátila v plnej sile a stala sa TOP nespravodajským programom včerajška u mladších divákov aj v univerzálnom publiku, keď si ju pozrelo celkovo viac divákov, ako večerný seriál Priznanie na Jednotke, ktorý je momentálne najsledovanejším seriálom verejnoprávnej RTVS. Nové bývanie si včera nenechalo ujsť až 493-tisíc divákov so skvelou 10,6 % sledovanosťou a 23,4 % podielom, pričom dosah mala až na 739-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch).

Z filmovej ponuky komerčných televízií v nedeľnom prime time vyšla ako víťaz opäť TV JOJ, ktorej komédiu Jedna za všetky (5,4 % sledovanosť a 13,1 % share) slovenskí diváci uprednostnili pred Armádou zlodejov s 12,2 % podielom na Markíze.