TV JOJ logo

JOJ bola v januári celkovým lídrom slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase, jej spravodajské relácie mali takmer každý deň viac divákov ako konkurencia a seriál Nemocnica je stabilnou prvou voľbou publika s každou svojou epizódou

Z 31 januárových dní bola JOJ Group v rámci univerzálneho publika trhovým víťazom v hlavnom vysielacom čase až 18-krát (v čase od 19:00 do 22:00 hod.).

JOJ Group v prime time celkovo vyhrala s 12,4 % sledovanosťou a 25,4 % podielom, konkurencia zaznamenala nižší 24,9 % podiel.

Zdroj: TV JOJ

Televízia JOJ v januári vyhrala nad konkurenciou v prime time 20-krát a v spravodajskom slote 14-krát (v čase od 19:00 do 20:35 hod.). ​

V hlavnom vysielacom čase je lídrom TV JOJ s 18,7 % podielom. Na druhom mieste je Markíza so 17,3 % podielom a na treťom Jednotka s 13,6 %.

Zdroj: TV JOJ

​Jednotlivé spravodajské relácie JOJky boli pre všetkých divákov starších ako 12 rokov takmer každý januárový večer trhovými lídrami v čase svojho vysielania - Noviny TV JOJ a Šport 26-krát, Najlepšie počasie až 28-krát.

Aj v nespravodajskej prime time ponuke väčšinu mesiaca diváci uprednostňovali program televízie JOJ pred jej komerčnou konkurenciou – s reláciami, ktoré štartujú v čase po 20:30 hodine vyhrala JOJ až 17-krát v CS 12-54 a až 21-krát v CS 12+.

Seriálový hit Nemocnica bol s každou svojou januárovou epizódou dominantnou trhovou jednotkou univerzálneho publika, aj v obchodne dôležitej cieľovej skupine.

Seriálová novinka Hranica s väčšinou svojich premiérových epizód takisto vyhrala divácku pozornosť, a to až 6-krát v CS 12+ a 5-krát v CS 12-54.

Trhové prvenstvo sa v prvý mesiac roku darilo dosiahnuť aj podvečernej súťažnej show Bez servítky, ktorá v posledné januárové dni vystriedala na tróne access primu Oteckov v oboch relevantných diváckych cieľovkách.