[multi] Noviny TV JOJ 4137

Najsledovanejšími boli včera Noviny TV JOJ a Nemocnica

Hlavná spravodajská relácia televízie JOJ je najsledovanejšou na trhu, Nemocnica je stabilne prvou voľbou divákov a Bez servítky potvrdzuje svoju pozíciu nového lídra podvečerného vysielania.

JOJ Group bola v utorok 8. februára lídrom trhu s excelentnou 14,7 % sledovanosťou a 31,0 % podielom v hlavnom vysielacom čase, samotná TV JOJ si pripísala prvenstvo s 10,7 % sledovanosťou a 22,5 % podielom na trhu.

TOP programom utorka sa stali Noviny TV JOJ, ktoré si nenechalo ujsť až 568-tisíc divákov, hlavná spravodajská relácia JOJky tak dosiahla vynikajúcu 12,3 % sledovanosť a 25,1 % podiel. Aj v pondelok 7. februára boli Noviny TV JOJ najsledovanejšou spravodajskou reláciou na trhu, s 12,2 % sledovanosťou a 25,7 % podielom pri 565-tisíc divákoch univerzálneho publika.

Najsledovanejším nespravodajským programom bola v utorok už tradične Nemocnica, ktorú si nenechalo ujsť až takmer 560-tisíc verných divákov, pričom zásah mala až na 724-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch)! Divákmi mimoriadne obľúbený a na JOJke  najsledovanejší seriál si včera vyslúžil vynikajúcu 12,1 % sledovanosť a podiel 25,3 % v CS 12+ a lídrom trhu bol aj v obchodnej CS 12-54 s 8,5 % ratingom a 22,9 % share. Ženská časť univerzálneho publika dosiahla včera vysoko nadpriemernú sledovanosť až 15,1 % a pri diváčkach v CS 45-54 seriál zaznamenal bezkonkurenčnú, až 16,7 % sledovanosť!

Už podvečernému programu dominovala TV JOJ so svojou reláciou Bez servítky, ktorá od začiatku týždňa potvrdzuje, že je novým lídrom trhu v access prime.

V pondelok dosiahla súťažná show Bez servítky až 8,8 % sledovanosť a 20,9 % podiel, keď znova prekročila 400-tisícovú hranicu v celkovom počte divákov a dosah mala až na 578-tisíc divákov (AvRch 12+). Oteckovia na Markíze mali nižší 18,9 % podiel. V utorok zaznamenala podvečerná relácia na JOJ v rámci univerzálneho publika ešte väčší zásah, až na 583-tisíc divákov a pripísala si 8,4 % sledovanosť a 20,4 % share. Konkurenčný program zaznamenal share len 18,2 %. Na to, aby v komerčnej cieľovke predbehla show Bez servítky konkurenčných Oteckov, jej včera stačilo 6,5 % rating a 21,1 % podiel, pričom seriál na Markíze si pripísal len 19,8 % podiel.

V publiku Bez servítky prevažujú ženy, ktoré včera v CS 12+ dosiahli nadpriemernú sledovanosť až 10,6 %! Druhú najvyššiu sledovanosť si vyslúžila relácia pri diváčkach vo veku 45 až 54 rokov s 10,2 % ratingom a podielom na trhu až 25,0 %. V rovnakej cieľovke dominujú aj muži s 9,0 % sledovanosťou.