TV JOJ logo

Seriály TV JOJ sú každý večer prvou voľbou slovenských divákov

V pondelok podvečer si show Bez servítky zaplo dosiaľ najviac divákov, večer uprednostnili Hranicu pred konkurenčným filmom. V utorok večer bola trhovou jednotkou Nemocnica, ktorá opäť predbehla dobový Dunaj.

JOJ Group bola aj v prvých dvoch dňoch nového týždňa jednotkou trhu v hlavnom vysielacom čase v rámci univerzálneho publika, v pondelok 13. februára s výbornou 11,4 % sledovanosťou a 27,4 % podielom, v utorok 14. 2. s vynikajúcou 12,1 % sledovanosťou a 28,5 % trhovým podielom.

V pondelok oslávila podvečerná show Bez servítky na JOJke dosiaľ najvyšší zásah od začiatku roka, keď si ju zaplo až 608-tisíc divákov starších ako 12 rokov! Show si pripísala vynikajúci rating 8,7 % a 22,2 % share v CS 12+. V obchodnej cieľovke zároveň dosiahla dosiaľ druhú najvyššiu sledovanosť tejto sezóny, konkrétne 6,2 % a podiel 22,4 %. Najpočetnejšou cieľovou skupinou Bez servítky boli muži 45-54 s 9,9 % sledovanosťou a podielom až 28,1% a ženy v rovnakom veku s 9,7 % sledovanosťou a podielom 21,1 %.

Predvčerom večer si diváci univerzálnej aj obchodnej cieľovky vybrali z programovej ponuky slovenských televízií jednoznačne zábavu na JOJke – jej komediálny seriál Hranica dosiahol 7,3 % rating a 18,2 % podiel, pričom konkurenčná filmová komédia na Markíze zaznamenala len 11,7 % podiel v CS 12+. Najviac divákov Hranice bolo tento raz z mužskej CS 45-54 s 8,4 % sledovanosťou, najviac žien bolo z komerčne atraktívnej vekovej kategórie 25 až 34 rokov so 6,0 % ratingom.

Valentínsky večer patril takisto dominancii TV JOJ obľúbený seriál Nemocnica si diváci nenechali ujsť ani v najromantickejší deň v roku, zaplo si ho až 548-tisíc divákov a dosiahol skvelú sledovanosť 9,6 % a 21,8 % podiel na univerzálnom publiku. V obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahla Nemocnica svoj dosiaľ druhý najvyšší rating sezóny – až 6,9 % sledovanosť a trhový podiel 21,5 %. Najsilnejšou cieľovkou boli včera diváčky vo veku 45 až 54 rokov, pri ktorých seriál na JOJke dosiahol až 14,1 % sledovanosť.