Hotel Paradise

Noviny TV JOJ najsledovanejším spravodajstvom, Panelák, Hotel Paradise i Geissenovci v nadpriemere!

Hotel Paradise bol jednotkou na trhu u mladých divákov a u mužov.

NOVINY TV JOJ potvrdili svoju pozíciu aktuálne najsledovanejšej spravodajskej relácie na Slovensku. Včera boli sledovanejšie ako konkurenčné hlavné spravodajstvo, keď dosiahli rating 12,6% a podiel 35,7%. Rekordnú pondelkovú sledovanosť dosiahlo spravodajstvo KRIMI s ratingom 11,8% a podielom 35,5%. TV JOJ dosiahla počas spravodajskej hodiny (19. – 20. hod.) rating 11,8% a podiel 34,1%  a bola tak sledovanejšia ako konkurencia.

V novom konkurenčnom nastavení dosiahol seriál Panelák rating 10,5% a podiel 27% a udržal si nadpriemer. Postavenie lídra potvrdil vo veľkých mestách (36,8%), jednotkou na trhu bol aj medzi divákmi s vysokoškolským vzdelaním a tradične v BA kraji.

Novinka v programe TV JOJ – Hotel Paradise dosiahla nadpriemerný podiel 28,3%, pričom jednotkou na trhu bola medzi mladými divákmi (15-34) s podielom 33,7%, konkurenciu porazila aj medzi mužmi, ale napríklad opäť aj medzi divákmi s vysokoškolským vzdelaním. V čase vysielania šou Hotel Paradise si TV JOJ oproti minulému týždňu výrazne polepšila. Rovnako v čase vysielania šou vzrástla o takmer 128% aj návštevnosť fanúšikovskej stránky na Facebooku.

Nasledujúca šou Geissenovci – Ťažký život milionárov bola aj napriek repríze jednotkou na trhu s podielom 28,7% a výrazne porazila konkurenciu.

Na Pluske sa v pondelok tradične darí kriminálkam CSI Miami, CSI New YorkOchrana svedkov, ktoré opäť prekročili podiel 5% a na rozdiel od konkurenčných staníc Doma a STV si udržali svojich divákov.

Televízie JOJ a PLUS dosiahli v pondelok 5. marca 2012 spolu podiel 30,4% celodenne a 33,1% v primetime a udržali si tak výrazne nadpriemerný podiel na trhu. TV JOJ od 1. 1. 2010 vytvára program a predáva reklamný čas pre cieľovú skupinu divákov 12-54. Porovnávania v 12+ sú pre televízie JOJ a Plus irelevantné.