Joj a Plus

Na veľkonočný pondelok bola celodennou jednotkou TV JOJ, Extrémne rodiny porazili spevácku šou konkurencie!

Rekordný podiel dosiahla v nedeľu stanica PLUS.

Na veľkonočný pondelok dosiahla TV JOJ so svojou ponukou pozíciu lídra na trhu. Darilo sa jej po celý deň, pozíciu jednotky dosiahla napríklad s filmami Dr. Dolittle (26,2%), Noc v múzeu (27,6%), či Zbohom Prada (27,9%). Divákov zaujal aj Skutočný príbeh Ivety Bartošovej, ktorý s podielom 27,8% výrazne porazil ponuku konkurencie. Darilo sa aj spravodajstvu – Noviny TV JOJ získali podiel 35,7%.

Svojich divákov si aj v pondelok držal seriál Panelák s ratingom 10,8% a približne štvrtinovým podielom na trhu. Tradične bol jednotkou na trhu vo veľkých mestách, v BA kraji a u vysokoškolsky vzdelaných divákov. Nasledujúce Extrémne rodiny porazili s podielom 28,7% naživo vysielanú spevácku šou konkurencie. Suverénnou jednotkou s výrazným náskokom pred konkurenciou bola aj nasledujúca reality šou Hotel Paradise, ktorá dosiahla rekordný podiel 32,1%. U mladých divákov (15-34) dosiahol podiel až takmer  40%. Lídrom na trhu ostala TV JOJ aj s nasledujúcim seriálom Profesionáli – podiel 27,6%.

V nedeľu dosiahla svoj doteraz najvyšší nedeľný podiel na trhu stanica PLUS – celodenne 6,2%, v primetime ako trojka na trhu 7,1%. Zásluhu na tom majú najmä filmové tituly Copak je to za vojáka – podiel 12,2%Barbar Conan – podiel 12,5% - počas oboch filmov bola stanica PLUS silnou trojkou na trhu, verejnoprávna Jednotka dosiahla iba polovicu výkonu PLUSky a konkurenčná Doma iba štvrtinu.

Počas víkendu sa darilo aj spravodajstvu – v sobotu aj v nedeľu boli najsledovanejším spravodajstvom na Slovensku Noviny TV JOJ pred spravodajstvom konkurencie. V sobotu sa darilo aj filmu Austrália s podielom 26%, pričom jednotkou na trhu - pred reality šou konkurencie - bol film v BA a TT kraji, ale aj u vysokoškolsky vzdelaných divákov. Na veľkonočný piatok bola TV JOJ jednotkou na trhu napríklad počas filmov Doba ľadová 2Kniha majstrov.

V medziročnom porovnaní si TV JOJ počas veľkonočných sviatkov (piatok – pondelok) v priemere polepšila celodenne o 1,6% a dosiahla svoj doteraz najlepší výsledok, v primetime si TV JOJ medziročne polepšila o 1,4%. Konkurenčná televízia si naopak medziročne výrazne pohoršila – celodenne o viac ako 3%, keď dosiahla svoj historicky najhorší výsledok, v primetime konkurencia stratila takmer 4%.