JOJ logo - nová grafika

Najsledovanejšími reláciami týždňa boli opäť programy TV JOJ

Počas prvého júnového týždňa si z ponuky slovenských televízií najviac divákov vybralo program televízie JOJ – TOP reláciou týždňa boli opäť Noviny TV JOJ a z nespravodajských relácií si diváci už tradične nenechali ujsť Inkognito. TV JOJ bola väčšinu týždňa lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase.

Najsledovanejšou reláciou uplynulého týždňa boli jednoznačne Noviny TV JOJ, ktoré si v nedeľu pozrelo až 586-tisíc divákov univerzálneho publika, TOP relácia trhu tak dosiahla 12,6 % sledovanosť a 29,9 % podiel. Včera si diváci na JOJke nenechali ujsť ani ďalšie jej spravodajské relácie v prime time - Najlepšie počasie zaznamenalo 11,1 % sledovanosť a 24,4 % podiel, Šport mal 10,1 %
sledovanosť a 22,7 % podiel a KRIMI 10,0 % sledovanosť a 25,9 % podiel na trhu.

Z nespravodajských relácií sa TOP programom týždňa stalo už tradične Inkognito, a to opäť s veľkým náskokom pred konkurenciou – prvú priečku obsadila pondelková epizóda, ktorú si pozrelo až 434-tisíc divákov s 9,4 % sledovanosťou a 20,5 % podielom, na druhom mieste sa umiestnilo štvrtkové Inkognito s 375-tisíc divákmi, 8,1 % sledovanosťou a 17,8 % podielom na trhu. 

V nedeľu uzavrela JOJka svoj úspešný týždeň, keď jej filmový večer uprednostnila najmä mužská časť publika pred konkurenčnou benefíciou. Akčný triller Jason Bourne vyhral pozornosť mužov v rámci väčšiny cieľových skupín, mužskí diváci v CS 35-44 zaznamenali 21,9 % podiel a muži v CS 45-54 najvyšší podiel až 22,0 %.

Celkovo bola televízia JOJ väčšinu uplynulého týždňa lídrom slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase, keď v pondelok, utorok, štvrtok aj v nedeľu predbehla svoju konkurenciu s vyššou sledovanosťou aj podielom na trhu.