TV JOJ logo

Televízia JOJ je lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase

TV JOJ v lete naďalej potvrdzuje svoju stabilnú pozíciu trhovej jednotky, aj v uplynulom týždni bola päť dní zo siedmich lídrom v prime time. Okrem najsledovanejšieho spravodajstva a najobľúbenejšej show Inkognito predbehla JOJ svoju konkurenciu tiež s premiérovým seriálom 9-1-1 a filmom týždňa.

Televízia JOJ bola aj ďalší júlový týždeň lídrom v hlavnom vysielacom čase, keď slovenskému trhu kraľovala až päť dní zo siedmich. JOJ Group odštartovala úspešný týždeň v pondelok s najvyšším podielom 28,6 % a uzavrela ho v nedeľu s najvyššou sledovanosťou 10,9 %.

Najsledovanejšou spravodajskou reláciou týždňa z ponuky JOJky boli Noviny TV JOJ, ktoré včera so 483-tisíc divákmi dosiahli 26,1 % podiel a 10,4 % sledovanosť. Najlepšie počasie si v nedeľu vyslúžilo 10,2 % sledovanosť a 24,2 % podiel, KRIMI zaznamenali 8,5 % sledovanosť a 23,9 % podiel na trhu.

Najsledovanejšou nespravodajskou reláciou týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií bolo tradične pondelkové Inkognito s 392-tisíc divákmi (8,4 % Rtg a 21,3 % Shr). Najsledovanejším seriálom týždňa bolo utorkové 9-1-1 (6,0 % Rtg a 14,5 % Shr) a TOP filmom sa stal nedeľný western Sedem statočných so 6,3 % sledovanosťou a 18,0 % podielom na trhu.