TV JOJ logo

JOJ Group včera dosiahla nadpriemerné výkony

Najviac divákov si v uplynulom týždni z ponuky televízie JOJ nenechalo ujsť jej spravodajstvo. Nedeľný film Gagarin: Prvý vo vesmíre sledovalo viac ako pol milióna divákov a životopisná dráma sa pri svojej premiére na JOJke stala zároveň najsledovanejším programom týždňa na trhu v CS 12-54.

JOJ Group dosiahla v treťom februárovom týždni najvyšší výkon ako líder trhu v hlavnom vysielacom čase v nedeľu 21. 2., s excelentnou 15,2 % sledovanosťou a 29,7 % podielom. Samotná TV JOJ bola včera trhovou jednotkou v prime time s 11,4 % sledovanosťou a podielom 22,3 %.

Z ponuky JOJ si v uplynulý týždeň najviac divákov, až 638-tisíc, pozrelo nedeľné Noviny TV JOJ, ktoré dosiahli 13,7 % sledovanosť a 26,2 % podiel, druhé miesto v rebríčku obsadilo včerajšie Najlepšie počasie s 625-tisíc divákmi, 13,5 % sledovanosťou a podielom 25,4 %. KRIMI si najvyššiu sledovanosť tentokrát vyslúžili takisto v nedeľu, konkrétne 12,1 % a podiel 23,5 %.

​Z nespravodajského programu televízie JOJ si viac ako pol milióna divákov (až 517-tisíc) nenechalo ujsť životopisnú drámu Gagarin: Prvý vo vesmíre, ktorá v nedeľu v premiére dosiahla 11,1 % sledovanosť a 25,0 % podiel na trhu, v rámci obchodnej cieľovky sa stala celkovo TOP programom týždňa na slovenskom trhu s 11,3 % sledovanosťou a 29,7 % podielom a najviac oslovila divákov vo veku 45 až 54 rokov - ženy zaznamenali až 17,8 % a muži 16,9 % sledovanosť.