TV JOJ logo

Televízia JOJ opäť lídrom prime timu, dokonca s viacerými rekordami roka aj jesennej sezóny

Diváci si včera vybrali z konkurenčnej televíznej ponuky programy TV JOJ. Nenechali si ujsť seriál Nemocnica, spravodajské relácie Noviny TV JOJ, Najlepšie počasie, diskusnú reláciu Na hrane a dennú kuchársku šou Bez servítky. JOJ GROUP dosiahla v prime time najvyššiu sledovanosť od marca tohto roka a najvyšší podiel na trhu celého roka. Televízna stanica JOJ získala najvyššiu sledovanosť v prime time od mája tohto roka a tiež najvyšší podiel roka. Rekord tejto sezóny dosiahli programy Nemocnica aj Na hrane.

JOJ Group sa stala vo štvrtok 8. decembra lídrom trhu počas celého dňa so 4,3 % sledovanosťou a podielom 26,3 % aj v hlavnom vysielacom čase so 14,0 % sledovanosťou a podielom 35,2 %. Televízia JOJ ako jednotka televízneho prime timu včera dosiahla sledovanosť 10,0 % a 25,2 % podiel.

Štvrtkový prime time patrí už tradične seriálu z lekárskeho prostredia Nemocnica, ktorý opäť porazil konkurenčný projekt Chatári. Nemocnica sa so sledovanosťou 12,0 % a podielom 29,6 % stala TOP programom dňa v CS 12+. Konkurenční Chatári získali len 12,4 % podiel. Najsledovanejším programom dňa bola Nemocnica aj v CS 12-54 (sledovanosť 8,0 %, podiel 27,6 %). Zároveň zaznamenala rekord v tohtoročnej jesennej sezóne. Seriál včera zasiahol až 732-tisíc divákov (AvRch). Najsilnejšou cieľovou skupinou boli ženy 45-54 s vysokou sledovanosťou 16,4 % a 35,5 % podielom.

Mimoriadne sa darilo aj spravodajským formátom. Najlepšie počasie zaznamenalo sledovanosť 11,3 % a podiel 27,9 %. Noviny TV JOJ dosiahli sledovanosť 10,2 % a podiel 25,3 % a Šport mal sledovanosť 8,3 % a podiel 20,4 %. Všetky spomenuté relácie boli lídrom trhu vo svojom vysielacom čase.

Politická diskusná relácia Na hrane dosiahla rekordnú sledovanosť 7,3 % a podiel 23,0 %, čím sa stala lídrom vo svojom vysielacom čase. Na hrane včera dosiahla svoj najsilnejší výsledok v tejto sezóne. Napínavá diskusia zasiahla takmer pol milióna divákov (AvRch).

Podvečer si diváci už tradične nenechali ujsť obľúbenú kuchársku reality šou Bez servítky a zabezpečili jej tak vedúcu pozíciu na podvečernom trhu. V CS 12+ dosiahla sledovanosť 7,7 % a podiel 23,8 %, no svoju obľúbenosť potvrdila aj v cieľovej skupine 12-54, kde získala sledovanosť 5,9 % a podiel 27,7 %.