JOJ 24 Logo

Televízia JOJ 24 bola v uplynulé dni spravodajským lídrom v hlavnom vysielacom čase

Televízia JOJ 24 si v nedeľu uplynulého týždňa a v pondelok nového týždňa pripísala ďalšie víťazstvá v prime time v rámci spravodajskej konkurencie, a to v univerzálnom aj mladšom publiku.

JOJ 24 bola trhovou jednotkou univerzálneho publika medzi slovenskými spravodajskými stanicami v hlavnom vysielacom čase v nedeľu 17. septembra s 0,93 % sledovanosťou a 2,38 % podielom, v pondelok 18. 9. s 0,68 % sledovanosťou a 1,90 % podielom na trhu. V oba dni porazila konkurenčné televízie - v nedeľu mala TA3 len 1,02 % podiel a :24 podiel 1,75 %, včera zasa TA zaznamenala v prime time len 1,27 % share a :24 len 1,53 % podiel.

Rovnaký úspech má aktuálne spravodajská JOJ 24 aj u mladších divákov - v obchodnej cieľovej skupine v hlavnom vysielacom čase zaznamenala v nedeľu 0,41 % sledovanosť a 1,45 % podiel a v pondelok 0,39 % sledovanosť a 1,58 % podiel na trhu, s čím prekonala konkurenciu, keďže TA3 mala v nedeľu v CS 12-54 podiel len 0,96 % a :24 podiel 1,40 %, včera zasa TA3 zaznamenala v prime time len 0,69 % share a :24 len 1,28 % podiel.

Diváci si v nedeľu v programe JOJ 24 pozreli tretiu predvolebnú diskusiu. Pozvanie moderátorov Jany Krescanko Dibákovej a Jakuba Proka tentokrát prijali
kandidáti novej generácie a relácia Voľby 2023 – predvolebná debata s nimi zasiahla až 228-tisíc divákov (AvRch 12+), čo bol dosiaľ najvyšší dosah z nedeľných diskusií, ktoré budú na JOJ 24 pokračovať aj tento týždeň.