Noviny 2011

Najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou Noviny TV JOJ!

Noviny TV JOJ uprednostnilo v čase ich vysielania viac divákov ako hlavnú konkurenčnú spravodajskú reláciu. Pluska bola opät trojkou na trhu.

Televíziám pod značkou JOJ sa vo štvrtok 21. 7. 2011 opäť darilo. TV JOJ Plus dosiahla najvyšší štvrtkový celodenný (6,2%) i prime time (6,7%) podiel od začiatku peoplemetrového merania a celodenne i v prime time predstavovala stabilne postavenú trojku na trhu s veľkým predstihom pred verejnoprávnou Jednotkou i konkurenčnou komerčnou TV Doma.

Darilo sa aj televízii JOJ. Hlavná spravodajská relácia Noviny TV JOJ bola v čase svojho vysielania sledovanejšia ako hlavná konkurenčná spravodajská televízia a v strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating až 10,6% a stala sa najsledovanejšou spravodajskou reláciou dňa! V čase svojho vysielania boli jednotkou na trhu u mladých mužov 12-54 podielom 34,8% aj u mladých žien 12-54 podielom 36,3%  a takmer vo všetkých krajoch v 12-54.

Úspešné boli aj Krimi Noviny s rovnako stabilným postavením, ktoré včera dosiahli podiel 30,8%. V čase svojho vysielania boli jednotkou na trhu najmä u mladých žien vo veku 15-24 podielom 31,3% a v Prešovskom (38,1%) a Košickom (33,7%) kraji.

Do top 20 najsledovanejších relácií sa dostala aj repríza komediálneho seriálu Kutyil s.r.o., ktorý bol dokonca v čase svojho vysielania podielom 23,3% jednotkou na trhu v strategickej cieľovej skupine divákov vo veku 12-54. V čase vysielania bol jednotkou na trhu najmä u mladých mužov 12-54 a u vysokoškolsky vzdelaných divákov.

Darilo sa aj seriálu C.S.I.: Kriminálka Las Vegas (24,7%), ktorý bol včera sledovanejší ako konkurenčný seriál NCIS: Los Angeles. V čase svojho vysielania bola C.S.I.: Kriminálka Las Vegas jednotkou na trhu u mladých mužov 12-54 (22,3%) aj mladých žien 12-54 (24,7%).

Televízie pod značkou JOJ dosiahli vo štvrtok 21. júla 2011 celodenný 28,1% a prime time podiel 31,4%.