Logo Joj

V nedeľu bola TV JOJ celodennou i primetime jednotkou v mestách!

Nedeľa bola najsilnejším dňom TV JOJ v uplynulom týždni.

TV JOJ ukončila uplynulý týždeň úspešne, keď sa v nedeľu stala celodenne i v primetime najsledovanejšou televíziou v mestách (25,4% / 28,8%). Darilo sa najmä večernej filmovej ponuke, keď film Vykúpenie z väznice Shawshank získal napriek niekoľkonásobnej repríze nadpriemerný podiel 29,9% a v čase svojho vysielania bol jednotkou na trhu! Ešte vyšší podiel získal film v mestách31,4% a jednoznačnou jednotkou bol napríklad v Žilinskom kraji43,3% či Bratislavskom kraji34,9%, kde konkurencia napriek vysielaniu premiérovej šou neuspela ani v čase jej vysielania. Tak isto bola konkurenčná šou neúspešná aj medzi mladými mužmi 15-44.

Na obrazovky TV JOJ sa v nedeľu úspešne vrátil seriál Stratené duše, ktorý získal podiely 27,3%28,2%, pričom konkurencia výrazne zaostala. Na Pluske sa v rovnakom čase darilo dokumentu Sniper, ktorý získal ako trojka na trhu podiel 8,4%, u mužov 12-54 to bolo až 12,2%! Uspeli aj dokument Príbeh lagúny Chuuk s podielom 7,1%, popoludňajší film Policajt drábom s podielom 6,7% (u mužov 12-54 8,4%), či večerná česká komédia Svokor4,6% (u mužov 12-54 6,3%). JOJ Plus bola v nedeľu celodennou trojkou na trhu medzi mužmi 12-54 s podielom 6,2%. Týždenne si Pluska udržala postavenie trhovej štvorky pred TV Doma s priemerným celodenným podielom 4,5% (u mužov 12-54 5,3%).

Televízie s logom JOJ aj uplynulý týždeň oslovili najmä mladého mestského diváka – v mestách získali za uplynulý týždeň spolu podiel 27,3% celodenne a 29,9% v primetime.