Generálny riaditeľ JOJ Group prezrádza viac o veľkej PROMO kampani

Videli ste vonku jeden z týchto billboardov?

Začiatkom augusta spustila televízia JOJ kampaň na propagáciu brandu (čiže značky) televízie. "Cítili sme, že bolo nevyhnutné vysvetliť ľuďom, že atribúty, ktoré hľadajú, ako blízkosť, dobrodružnosť alebo vtipnosť, nájdu na JOJke, len možno nevedia, že kde," prezrádza generálny riaditeľ JOJ Group - Marcel Grega dôvod, pre ktorý sa televízia pre túto kampaň rozhodla. 

V tom čase však o tom vedel len málokto - spolu sedem sloganov rozmiestnených všade po Slovensku, z ktorých každý prezentoval iný "produkt" (reláciu, seriál, film) televízie JOJ, pôsobilo na prvý pohľad skôr ako kampaň na politickú stranu. Po dvoch týždňoch však prišlo odhalenie: k sloganom ako "sex je len pre chudobných" alebo "mafián a sukničkár starostom" pribudli projekty a tváre a bola mačka z vreca von.

Teraz prebieha druhá fáza kampane, tam to však nekončí. Ak chcete vedieť viac, pozrite si priložený rozhovor s generálnym riaditeľom JOJ Group, Marcelom Gregom.