Nočné nakrúcanie: JOJka prešla do poslednej fázy veľkej kampane

Pozrite si VIDEO z výroby!

Ak ste sa v stredu podvečer prešli centrom Bratislavy, možno ste stretli štáb televízie JOJ. Pracovali sme totiž na na poslednom štádiu imidžovej kampane, ktorá toto leto prekvapila celé Slovensko. Ak si chcete pripomenúť, ako sa to začalo, pozrite si rozhovor s generálnym riaditeľom JOJ Group, Marcelom Gregom. Tretiu fázu kampane ste mohli vidieť v menšom merítku v rámci vysielania Veľkých novín: "Veľká imidžová kampaň JOJky po dvoch outdoorových etapách, ktoré odštartovali už v lete, pokračovala minulý týždeň ambientnou časťou, v rámci ktorej sme nainštalovali improvizované štúdio Veľkých novín TV JOJ na autobusovú zastávku MHD v Bratislave. Okoloidúci boli svedkami živých vstupov moderátora Ľuboša Sarnovského priamo do vysielania v prime time a zároveň si mohli sami vyskúšať, aké to je sedieť pred kamerou v "televíznom štúdiu",“ prezradila riaditeľka úseku marketingu, PR a analýz, Ivana Semjanová.

Tentoraz sme sa vybrali do ulíc mesta s našimi „tvárami“, aby sme nakrútili poslednú časť kampane, ktorú uvidíte vo vysielaní v takzvaných zatvárakoch – jingloch: „Pomyselný komunikačný kruh v rámci kampane sa koncom septembra uzavrie vo vysielaní našich televízií ako súčasť staničnej grafiky. Tak, ako sme vyrazili do ulíc slovenských miest, aby sme boli viditeľne bližšie našim divákom - či už formou outdooru alebo street-eventového projektu JOJka v meste - tak prenesieme brandovú komunikáciu na televízne obrazovky prostredníctvom ambientových inštalácií, ktoré sme využili ako prostredie pre nakrútenie TV jinglov,“ dodáva Ivana Semjanová.

Na nakrúcaní sa zúčastnili tváre Súdnej siene, scenárista Andy Kraus za Panelák, moderátorská dvojica zo spravodajstva: Lucia Barmošová a Luboš Sarnovský a Natália Germániová za Dr. Emu. Pozrite si video z výroby TV jinglov už teraz!