TV JOJ logo

Televízia JOJ bola uplynulý týždeň opäť trhovým lídrom v prime time

Uplynulý týždeň diváci uprednostnili z programovej ponuky slovenských televízií nielen obľúbený seriál Nový život, ale aj spravodajské formáty, a tiež novinku televízie JOJ – seriál Bola raz jedna škola. Televízia JOJ bola lídrom 7. týždňa v prime time.

Televízia JOJ bola v piatok 14. februára trhovým lídrom v prime time so sledovanosťou 9,0 % a podielom 20,4 %, a tiež v sobotu 15. februára so sledovanosťou 9,2 % a podielom 20,7 %. Televízia JOJ sa tiež stala primetimeovým lídrom 7. týždňa (Rtg 9,6 %, Shr 20,9 %). JOJ Group bola lídrom v priemere za 7. týždeň v prime time (Rtg 12,9 %, Shr 28,0 %).

V piatok 14. februára sa darilo hlavnej spravodajskej relácii Noviny TV JOJ (Rtg 12,6 %, Shr 28,5 %), prvenstvo si vybojovalo aj Najlepšie počasie (Rtg 11,4 %, Shr 24,7 %). Posledný pracovný deň si diváci nenechali ujsť premiérovú časť nového JOJkárskeho seriálu Bola raz jedna škola, ktorá sa s ratingom 8,2 % a podielom 18,0 % stala najsledovanejším nespravodajským primetimovým programom. Jednou z najsilnejších cieľových skupín boli ženy vo veku 35 – 44 rokov (Rtg 12,1 %, Shr 24,5 %).

V sobotu 15. februára diváci uprednostnili opäť Noviny TV JOJ (Rtg 12,1 %, Shr 27,6 %). Najsledovanejším nespravodajským programom soboty sa stal film Deň matiek, ktorý si pozrelo spolu 382-tisíc divákov (Rtg 8,2 %, Shr 19,9 %).

Počas týždňa sa darilo obľúbenej JOJkárskej stálici – Inkognitu, ale aj seriálu Nový život. Inkognito si v pondelok vyslúžilo sledovanosť 12,0 % a podiel 25,1 % (560-tisíc divákov). V utorok aj v stredu bol jednoznačnou trhovou jednotkou seriál televízie JOJ Nový život, ktorý v utorok sledovalo 451-tisíc divákov s 9,7 % ratingom a 20,7 % podielom. V stredu seriál svoj výkon dokonca zvýšil – pozrelo si ho 504-tisíc divákov, dosiahol 10,8 % sledovanosť a 22,7 % podiel. V nedeľu bolo lídrom trhu obľúbené Nové bývanie (Rtg 8,0 %, Shr 19,3 %).