TV JOJ logo

Televízia JOJ lídrom v prime time

V pondelok si diváci z programovej ponuky vybrali JOJkárske spravodajstvo, zostali verní aj obľúbenej relácii Inkognito.

Televízia JOJ bola včera, pondelok 7. septembra, trhovým lídrom v hlavnom vysielacom čase so sledovanosťou 8,7 % a podielom 20,4 %.

V pondelok si pozrelo Noviny TV JOJ spolu 534-tisíc divákov, dosiahli sledovanosť 11,5 % a podiel 27,7 %. Úspech si pripísal aj Šport so sledovanosťou 8,6 % a podielom 19,9 %.

OTOm ocenený zábavný program Inkognito potvrdil svoje postavenie na slovenskom televíznom trhu aj v pondelok. Diváci si nenechali ujsť jeho včerajšiu premiéru, vďaka čomu dosiahla sledovanosť 8,4 % a podiel 18,6 %. Pri obrazovkách bolo 391-tisíc divákov. Konkurenčný program televízie Markíza – Pán profesor zaznamenal podiel 11,5 %.