TV JOJ logo

Televízia JOJ uzavrela prvý novembrový týždeň ako líder trhu v hlavnom vysielacom čase

Diváci si včera nenechali ujsť program TV JOJ už od poobedia, lídrami trhu v čase svojho vysielania boli jej magazíny, spravodajské relácie aj večerná premiéra koprodukčnej komédie Príliš osobná známosť.

V nedeľu 8. novembra bola JOJ Group trhovou jednotkou celodenne aj v prime time, v rámci univerzálneho publika aj obchodne relevantnej cieľovej skupiny. V hlavnom vysielacom čase v CS 12+ dosiahla nadpriemernú, až 13,9 % sledovanosť a 27,5 % podiel, v CS 12-54 si vyslúžila takisto výbornú 11,7 % sledovanosť a až 28,8 % podiel na trhu.

TOP programom dňa s najväčším počtom divákov boli Noviny TV JOJ, ktoré včera sledovalo až 671-tisíc divákov, hlavná spravodajská relácia televízie tak dosiahla excelentnú 14,5 % sledovanosť a 28,0 % podiel v rámci univerzálnej cieľovej skupiny. Trhovými lídrami v čase svojho vysielania boli aj ďalšie spravodajské relácie TV JOJ – Šport s 9,8 % sledovanosťou a 18,9 % podielom, Najlepšie počasie so skvelou sledovanosťou 12,3 % a podielom 23,5 % (v CS 12+).

Najsledovanejšou nespravodajskou reláciou nedele v v CS 12-54 sa stala komédia Príliš osobná známosť, ktorej koproducentom je televízia JOJ. Film si nenechalo ujsť celkovo až 441-tisíc divákov (9,5 % sledovanosť a 21,2 % podiel), pri mladších divákoch dosiahol ešte vyšší výkon – až 9,8 % sledovanosť a 26,2 % trhový podiel. Absolútne neprekonateľnú sledovanosť, až 17,6 % a podiel 31,6 %, dosiahla komédia pri diváčkach vo veku 45 až 54 rokov, muži v rovnakom veku zaznamenali takisto vynikajúcu 13,2 % sledovanosť. Mladšie ženy v CS 35-44 vyslúžili filmu skvelú 13,1 % sledovanosť a 26,6 % trhový podiel.

Tradičné nedeľné magazíny televízie JOJ sa neustále tešia obľube slovenských divákov, ktorí ich každý víkend uprednostňujú pred konkurenčnou ponukou. Aj včera boli trhovými lídrami v oboch cieľovkách Nová záhrada (16,0 % podiel v CS 12-54), Na chalupe (21,5 % podiel v CS 12-54) aj Nové bývanie, ktoré dosiahlo opäť nadpriemerné výkony – 10,3 % sledovanosť a 24,1 % podiel v rámci  univerzálneho publika a 8,2 % sledovanosť a až 24,3 % podiel na trhu pri mladších divákoch. Diváčky vo veku 45 až 54 rokov zaznamenali vynikajúcu 14,0 % sledovanosť a 30,3 % podiel, mladšie ženy v CS 35-44 takisto skvelú 10,9 % sledovanosť, muži v rovnakom veku 10,5 % sledovanosť a až 28,9 % podiel na trhu.