TV JOJ logo

JOJ je lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase

Slovenskí diváci si od podvečerných hodín vyberajú program televízie JOJ, ktorý uprednostňujú pred konkurenčnou ponukou. TV JOJ bola včera opäť jednotkou v prime time. Najsledovanejším nespravodajským programom dňa bola v stredu show Bez servítky a vo štvrtok seriálový hit Nemocnica.

JOJ Group bola vo štvrtok 17. marca jednotkou trhu v hlavnom vysielacom čase s vynikajúcou sledovanosťou 13,6 % a podielom až 29,6 %. Samostatná televízia JOJ si prvenstvo pred konkurenciou vydobyla v prime time od utorka aj v stredu a vo štvrtok, včera s 9,7 % sledovanosťou a 21,0 % podielom v CS 12+.

Najsledovanejším nespravodajským programom stredy bola podvečerná show JOJky Bez servítky, ktorú si pozrelo až 443-tisíc divákov so skvelou 9,6 % sledovanosťou a nadpriemerným podielom 24,2 %. Oteckovia na Markíze zaznamenali len 17,3 % podiel. Bez servítky v rámci ženskej časti univerzálneho publika dosiahla až 12,1 % sledovanosť, pri diváčkach v CS 45-54 si show vyslúžila fantastickú sledovanosť až 12,6 %

V stredu večer si po správach najviac divákov nenechalo ujsť komediálny seriál Hranica, ktorý uprednostnili pred konkurenčnou ponukou. Hranica mala ako líder trhu opäť dosah až na viac ako pol milióna divákov (AvRch 12+) a pripísala si rovnaký rating aj share ako v  pondelok, konkrétne 7,8 % sledovanosť a 16,2 % podiel na trhu. Seriálová novinka Svätý Max na Markíze zaznamenala nižší 15,3 % podiel. Najpočetnejšou cieľovou skupinou Hranice boli v stredu muži vo veku 45 až 54 rokov s 8,8 % sledovanosťou!

Vo štvrtok sa TOP nespravodajským programom dňa stala tradične Nemocnica, ktorá je najsledovanejším seriálom JOJky už od minuloročnej jesennej sezóny. Nemocnica aj v aktuálnej jarnej sezóne s každou epizódou valcuje konkurenciu. Včera príbehy obľúbených postáv zasiahli až 639-tisíc slovenských divákov (AvRch 12+), Nemocnica tak celkovo dosiahla 10,5 % sledovanosť a podiel 22,4 %. Ako jednoznačná trhová jednotka porazila konkurenčnú show 2 na 1, ktorá na Markíze dosiahla len 18,8 % podiel. Nemocnicu si včera nenechali ujsť najmä diváčky univerzálneho publika, pri ktorých seriál dosiahol vynikajúcu 12,3 % sledovanosť.

Lídrom slovenského trhu bola včera takisto aj show Bez servítky, a to v rámci univerzálneho aj komerčného publika. V CS 12+ si so 442-tisíc divákmi vyslúžila 9,6 % sledovanosť a 24,4 % podiel. Oteckovia na Markíze zaznamenali len 16,5 % podiel. Bez servítky v rámci ženskej časti univerzálneho publika včera dosiahla až 12,2 % sledovanosť a najviac diváčok mala včera v produktívnej CS 35-44 s 11,7 % ratingom.

Noviny TV JOJ v obidva dni obsadili prvé miesto v rebríčku sledovanosti spravodajských relácií JOJky, konkrétne v stredu s 11,1 % ratingom a vo štvrtok s 11,2 % ratingom v CS 12+.