TV JOJ logo

Televízia JOJ má za sebou úspešný víkend

Uplynulý víkend si diváci vybrali z televíznej ponuky film Šťastný Nový rok 2: Dobro došli aj hlavnú spravodajskú reláciu NOVINY TV JOJ. Darilo sa aj magazínu Nové bývanie, v piatok zase hviezdila denná kuchárska reality šou Bez servítky.

JOJ Group sa stala v sobotu 3. decembra lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase s 12,5 % sledovanosťou a podielom 28,9 %. Televízia JOJ v sobotu dosiahla v prime time sledovanosť 8,9 % a 20,6 % podiel.

V nedeľu 4. decembra zaznamenala JOJ Group celodennú sledovanosť 4,8 % a podiel 22,4 %. So sledovanosťou 11,0 % a podielom 25,9 % sa JOJ Group stala lídrom v prime time v 48. týždni. Televízii JOJ sa v nedeľu darilo v prime time (sledovanosť 9,2 %, podiel 19,5 %) aj celodenne (sledovanosť 3,2 %, podiel 14,8 %). Stala sa trhovým lídrom 48. týždňa (sledovanosť 7,7 %, podiel 18,1 %).

V piatok 2. decembra sa denná kuchárska reality šou Bez servítky stala TOP nespravodajským programom dňa so sledovanosťou 8,4 % a podielom 23,3 %. Šou zasiahla až 569-tisíc divákov (AvRch).

Diváci v piatok uprednostnili spravodajskú reláciu KRIMI, ktorá dosiahla 9,9 % sledovanosť a 24,6 % podiel.

V sobotu 3. decembra sa TOP programom dňa stal film Šťastný Nový rok 2: Dobro došli. Zaznamenal sledovanosť 10,8 % a podiel 24,7 % (CS 12+). Pozrelo si ho spolu 499-tisíc divákov. Film zvíťazil aj v cieľovej skupine 12-54, kde získal 10,2 % sledovanosť a 29,7 % podiel. Sobotňajší film Šťastný Nový rok 2: Dobro došli bol najsledovanejším filmom tohto roka v oboch hlavných cieľových skupinách. Zasiahol až 822-tisíc divákov v CS 12+ (AvRch).

Diváci si v nedeľu 4. decembra nenechali ujsť mimoriadne obľúbený magazín Nové bývanie. Zaznamenal sledovanosť 9,7 % a podiel 24,5 %. Magazín zasiahol až 684-tisíc divákov (AvRch).

V nedeľu sa darilo aj hlavnej spravodajskej relácii NOVINY TV JOJ, ktorá sa so sledovanosťou 11,0 % a podielom 23,6 % stala TOP spravodajským programom 48. týždňa.