Kosti a CSI Miami

C.S.I. a Kosti tradičným lídrom trhu, spravodajstvo TV JOJ stále sledovanejšie!

V stredu večer boli kriminálne akvizičné seriály TV JOJ úspešnejšie ako seriály konkurenčnej TV Markíza.

V stredu 29. júna 2011 ponúkla TV JOJ svojim divákom obľúbené kriminálne zápletky. Vďaka akvizičným seriálom C.S.I.: Kriminálka Miami a dvom epizódam seriálu Kosti sa včera večer stala TV JOJ jednotkou na trhu. Seriál C.S.I.: Kriminálka Miami dosiahol v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 7,2% a podiel 25,4%. Ďalšími najsledovanejšími boli na slovenskom televíznom trhu dve epizódy seriálu Kosti s ratingami 5,6%3,7% a podielmi 27,0%31,5% v chronologickom poradí.

Včera sa darilo aj spravodajstvu TV JOJ. Najsledovanejšou spravodajskou reláciou na trhu sa v cieľovej skupine 12-54 stalo Najlepšie počasie s ratingom 7,3% a podielom 29,7%. Darilo sa aj Novinám TV JOJ, ktoré si s počtom divákov 246 000 pozrelo rovnaké množstvo divákov ako hlavnú spravodajskú reláciu TV Markíza. V cieľovej skupine mužov vo veku 35-44 rokov boli dokonca najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou, a to s podielom 37,1%. Darilo sa im aj v cieľovej skupine žien vo veku 35-44 rokov, kde dosiahli podiel 37,2%. Hlavná spravodajská relácia TV JOJ bola jednotkou na trhu najmä v Žilinskom kraji, kde dosiahla podiel 50,8% a v kraji Prešovskom s podielom 39,1%.

Darilo sa aj TV JOJ Plus, ktorá so svojím celodenným podielom 5,2% a prime time podielom 4,6% porazila obe konkurenčné televízie z radu tzv. „menších televízií“. Televízie pod značkou JOJ tak v stredu 29. 6. 2011 dosiahli celodenný podiel 27,3% a prime time podiel 29,8%.