JOJ Plus  LOGO

JOJ Plus stále sledovanejšia! V stredu bola trojkou na trhu!

V stredu 6. 7. 2011 bola TV JOJ Plus trojkou na slovenskom televíznom trhu - ako v celodennom, tak v prime time podieli.

V stredu 6. 7. 2011 dosiahla TV JOJ Plus najvyšší celodenný stredajší podiel od začiatku roka 2011. Najviac sa darilo dvom epizódam komediálneho seriálu Mafstory a relácii Blízko smrti, ktorá prezentuje náhodne zachytené dramatické životné udalosti.

Úspešné relácie dňa odštartovala epizóda Mafstory so začiatkom o 22:00, ktorá dosiahla v cieľovej skupine 12-54 podiel (9,6%), pričom najviac zaujala mladých mužov – vo veku 15 – 24 rokov s podielom 18,5% a vo veku 35 – 44 rokov s podielom 10,7%. Seriál prilákal aj ženy vo veku 15 – 24 rokov, u ktorých dosiahol podiel 18,0%.

Podielom najúspešnejšia relácia dňa bola epizóda seriálu Mafstory o 23:00, ktorá mala v strategickej cieľovej skupine 12 - 54 podiel 13,3%. Najväčší ohlas vyvolala u mužov vo veku 15 – 24 (podiel 26,3%)vo veku 25 – 34 rokov (17,4%), ale aj ženy vo veku 15-24 (18,0%) a 25-34 (11,7%) rokov.

Druhou najsledovanejšou reláciou dňa bola na JOJ Plus dramatická relácia Blízko smrti o 21:00 s podielom 7,1%, aj ona oslovila najviac mladých mužov vo veku 15 – 24 (17,3%) a 35 – 44 rokov (9,2%).

JOJ Plus tak v stredu 6. 7. 2011 prekonala svoju konkurenciu medzi tzv. „menšími televíziami“, ale tiež verejnoprávnu Jednotku a stala sa trojkou na trhu celodenným (5,5%) aj prime time (4,7%) podielom a získala najvyšší celodenný podiel v stredu od začiatku roka.

Stanice pod značkou JOJ dosiahli celodenný podiel 27,4% a prime time podiel 27%.