Sezóna 2011

V strategickej cieľovej skupine 12-54 sa TV JOJ darí stále viac!

Strategická cieľová skupina 12-54, na ktorú sa od 1. januára 2010 komerčné televízie zameriavajú, reaguje na ponuku TV JOJ stále aktívnejšie.

Cez víkend sa darilo najmä spravodajským formátom TV JOJ. Hlavná spravodajská relácia Noviny TV JOJ bola v piatok i v sobotu sledovanejšia ako hlavná spravodajská relácia konkurenčnej televízie Markíza!

Novinám TV JOJ sa najviac darilo v piatok 15. júla 2011, kedy mali o 30 000 divákov viac ako hlavná spravodajská relácia konkurenčnej TV Markíza. V strategickej cieľovej skupine 12-54, dosiahli v piatok Noviny TV JOJ podiel 37,7%! V čase vysielania bola relácia jednotkou na trhu v cieľových skupinách mužov vo veku 15-24 (podiel 32,3%), 25-34 (36,0%), 34-44 (39,9%), 45-54 (43,5%) a žien vo veku 15-24 (36,9%), 35-44 (43,3%) a 45-54 (40,3%).

Novinám TV JOJ sa darilo aj v sobotu 16. júla 2011, kedy mala relácia o 4 000 divákov viac ako hlavná spravodajská relácia konkurencie. V determinujúcej cieľovej skupine 12-54 dosiahla podiel 34,4% a v konkrétnych skupinách bola v čase vysielania opäť favoritom na trhu: v čase vysielania dominovala pred konkurenciou u mužov aj žien vo veku 12-54, najviac zaujala mladých mužov vo veku 25-34 rokov (podiel 52,8%) a mladé ženy vo veku 15-24 (34,0%) a 35-44 (45,7%).

V nedeľu 17. júla 2011 mali Noviny TV JOJ iba o 13 000 divákov menej ako hlavné spravodajstvo konkurencie, no v čase svojho vysielania boli lídrom na trhu u mužov 12-54 podielom 37,3%. V čase vysielania uprednostnili diváci v strategickej cieľovej skupine 12-54 Noviny TV JOJ v kraji Žilinskom (48,8%), Trenčianskom (39,7%) a Trnavskom (38,1%).

Úspech priniesli TV JOJ aj Krimi Noviny, a to najmä v skupine mladých mužov vo veku 25-34 rokov, v ktorej boli v piatok (46,9%), v sobotu (47,2%) aj v nedeľu (34,2%) v čase vysielania jednotkou na slovenskom televíznom trhu.

Z akvizícií sa darilo predovšetkým piatkovému filmu Slečna na stráženie, ktorý v čase vysielania predbehol ponuku konkurencie u mladých mužov aj žien vo veku 15-24. U mužov v danom veku podielom 31,4%žien v danom veku podielom 33,3% vybojoval film prvenstvo na trhu.

TV JOJ od 1. 1. 2010 vytvára program a predáva reklamný čas  pre cieľovú skupinu divákov vo veku 12-54. Porovnávania v cieľovej skupine 12+ sú pre TV JOJ a JOJ Plus irelevantné.