Panelák, Hotel Paradise 2

Panelák jednotkou v čase svojho vysielania, Hotel Paradise suverénny u mladých divákov

Najsledovanejším programom na TV JOJ bolo včera hlavné spravodajstvo.

Seriál Panelák nedokázala oslabiť ani konkurenčná reality šou. Naďalej si drží svojich stabilných divákov a pre TV JOJ prináša nadpriemernú sledovanosť. Včerajšia epizóda bola v čase svojho vysielania dokonca jednotkou na trhu. Panelák dosiahol podiel 28,9%, suverénnou jednotkou na trhu je v mestách, kde dosiahol podiel 35,8%, rovnako jednotkou bol aj u mladých divákov (15-34) s podielom 32,7%.

Nasledujúca reality šou Hotel Paradise si udržala postavenie jednotky na trhu aj v priamej konkurencii dvoch pôvodných seriálov a futbalového prenosu. Šou prináša pre TV JOJ stabilný nadpriemer najmä medzi mladými divákmi (15-34), na ktorých najviac cieli, včera tu dosiahla podiel 33,7%.

TV JOJ bola jednotkou na trhu aj so svojim ďalším večerným programom – reprízové Kosti porazili konkurenciu s podielom 26%, u mladých divákov (15-34) to bolo až 34,7%, v mestách 30,2%. Nasledujúci seriál Lovci väzňov dosiahol ako suverénna jednotka na trhu podiel 25,5%.

Naďalej sa nadpriemerne darí spravodajstvu, KRIMI dosiahli podiel 31%Noviny TV JOJ 35,5%. Už tradične boli jednotkou na trhu relácie Šport Najlepšie počasie. Pozíciu trhového lídra si drží aj podvečerná Súdna sieň, včera s podielom 27,2%.

Televízie JOJ a PLUS dosiahli vo štvrtok 15. 3. 2012 spolu podiel 30,3% celodenne a 32% v primetime a v medziročnom porovnaní si tak na rozdiel od konkurencie držia výrazný nárast sledovanosti.

TV JOJ od 1. 1. 2010 vytvára program a predáva reklamný čas pre cieľovú skupinu divákov 12-54. Porovnávania v 12+ sú pre televízie JOJ a Plus irelevantné.