TV JOJ logo

Televízia JOJ valcuje konkurenciu ako trhový líder v prime time

JOJ Group aj tretí týždeň kraľovala trhu a uzavrela ho absolútne bezkonkurenčným výkonom – víkendový program na JOJke suverénne porazil svoju konkurenciu.

JOJ Group dosiahla v nedeľu 19. januára ako mimoriadne silný víťaz excelentnú, až 15,1 % sledovanosť a 30,5 % podiel na trhu v hlavnom vysielacom čase, v sobotu si v prime time vyslúžila takisto suverénny 13,2 % rating a 28,6 % share. Samotná TV JOJ uzavrela úspešný tretí januárový týždeň s vynikajúcou sledovanosťou 12,9 % a podielom na úrovni 25,9 %.

Najsledovanejším programom celého týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií sa jednoznačne stali Noviny TV JOJ, ktoré si v nedeľu pozrelo až 705-tisíc divákov, ktorí dosiahli fenomenálnu 15,1 % sledovanosť a 29,4 % podiel na trhu.

Nedeľná filmová premiéra na JOJke obsadila prvé nespravodajské miesto v rebríčku TOP programov týždňa na trhu – Wind River si večer nenechalo ujsť až 654-tisíc divákov a mysteriózna dráma tak dosiahla mimoriadne silnú sledovanosť, až 14,0 % a 31,5 % share. Absolútne suverénny výkon navyše dosiahol film vo svojej najsilnejšej cieľovej skupine, ktorou boli muži vo veku 45 až 54 rokov, ktorí zaznamenali až 22,4 % sledovanosť a 38,6 % podiel na trhu! Celkovo dosiahli muži v rámci univerzálneho publika až 15,9 % sledovanosť.

V sobotu 18. januára slovenskí diváci takisto uprednostnili ponuku televízie JOJ pred akoukoľvek konkurenciou – zábavnú show Všetko čo mám rád sledovalo až 450-tisíc divákov s 9,7 % ratingom a 20,5 % podielom. Ženská časť publika pritom dosiahla až 10,8 % sledovanosť a 21,8 % share.