JOJ 24 Logo

Spravodajská televízia JOJ 24 bodovala aj uplynulý týždeň

Publikum spravodajskej televízie JOJ 24 rastie a s ním aj jej úspech v hlavnom vysielacom čase, kedy sa jej darí víťaziť nad konkurenciou.

JOJ 24 vyhrala v hlavnom vysielacom čase nad konkurenčnými televíziami TA3 a :24. s 0,4 % sledovanosťou a podielom 0,9 %.

Spravodajská televízia JOJ 24 porazila v prime time verejnoprávnu televíziu :24 aj televíziu TA3 v stredu (sledovanosť 0,4 %, podiel 1,1 %), piatok (sledovanosť 0,4 %, podiel 1,0 %), v sobotu (sledovanosť 0,4 %, podiel v 1 %) aj v nedeľu (sledovanosť 0,4 %, podiel 1 %).

Séria predvolebných diskusií s kandidátmi na župana sa teší diváckemu záujmu. Tento týždeň prinášame tzv. Župný deň z Košického kraja (pondelok 24. októbra) a večer o 20:35 diskusiu s kandidátmi na župana. V utorok 25. októbra odvysielame večernú diskusiu s kandidátmi na bratislavského primátora a v stredu 26. októbra ponúkneme divákom posledný zo Župných dní v Bratislavskom kraji aj s večernou diskusiou s kandidátmi na župana. Počas celého Župného dňa sa spájame každú hodinu naživo s moderátorom, ktorý je
priamo na námestí v konkrétnom krajskom meste a vedie rozhovory s občanmi o tom, čo ich v danom meste trápi a zaujíma, zároveň predstaví odborníkov z rôznych oblastí spoločenského života.