TV JOJ logo

Slovenskí diváci sa počas vianočných dní bavili s komédiami v programe TV JOJ, filmami na JOJ Plus a s hokejom na JOJ Šport

Tri oriešky pre Popolušku, Sám doma, S tebou ma baví svet, Pelíšky či Ako vytrhnúť veľrybe stoličku – to sú filmy z vianočného programu televízie JOJ, ktoré boli od 21. decembra najsledovanejšími nespravodajskými programami v prime time. TV JOJ bola za uplynulých šesť dní päťkrát trhovým lídrom v hlavnom vysielacom čase. Z menších staníc bola počas troch sviatočných dní 24. – 26. 12. v priemere najsilnejšia televízia JOJ Plus, a to v oboch relevantných cieľových skupinách. PLUSka zároveň oslávila najúspešnejší Štedrý deň a tiež 2. sviatok vianočný od začiatku svojho vysielania. Prinášame tiež prvé úspechy novo-meranej stanice JOJ Šport!

V 51. týždni si televízia JOJ svojou štedrou programovou ponukou vyslúžila až päťkrát prvenstvo v prime time spomedzi všetkých slovenských staníc. Aj tento týždeň slávi každý večer úspechy ako prvá voľba divákov v hlavnom vysielacom čase. V pondelok 25. decembra s 10,4 % sledovanosťou a 21,5 % podielom, v utorok 26. 12. s 9,7 % sledovanosť a 20,4 % podielom na trhu.

Vo štvrtok 21. decembra si z nespravodajských relácií dňa najviac divákov nenechalo ujsť severskú verziu legendárnej rozprávky Tri oriešky pre Popolušku, ktorá si na JOJ pripísala 7,5 % rating a 18,5 % share v CS 12+. Zaplo si ju až 719-tisíc divákov starších ako 12 rokov! Aj v obchodnej cieľovke bol nórskolitovský film TOP nespravodajským programom dňa (6,2 % Rtg a 20,4 % Shr).

V piatok 22. 12. bola pre mladšie publikum absolútne najsledovanejším programom celého dňa komédia Sám doma, ktorá v CS 12-54 dosiahla 9,6 %
sledovanosť a vysoko nadpriemerný podiel, až 30,4 %. V rámci univerzálnej cieľovky si ako trhová jednotka vyslúžila 8,5 % sledovanosť a 20,6 % podiel, pričom zasiahla bezmála 700-tisíc divákov (AvRch 12+)!

V predvečer Štedrého dňa, v sobotu 23. decembra, si najviac slovenských divákov v oboch relevantných cieľových skupinách pozrelo kultovú česko-slovenskú komédiu S tebou ma baví svet, ktorá mala v CS 12+ dosah až na 797-tisíc divákov! V CS 12-54 dosiahla víťaznú 9,5 % sledovanosť a 26,8 % podiel a v CS 12+ si pripísala ako líder trhu 9,0 % sledovanosť a 21,2 % podiel.

Druhým TOP nespravodajským programom soboty v rámci univerzálneho publika bola podvečer vysielaná rozprávka Princezná so zlatou hviezdou s 9,0 %
sledovanosťou a vysokým podielom 26,3 %.

Počas Štedrého dňa bola zo sviatočného programu TV JOJ najsledovanejšia americká klasika Sám doma 2: Stratený v New Yorku – v komerčnej cieľovke
dosiahla vysokú sledovanosť, až 10,4 % a podiel na trhu 22,6 %. V CS 12+ si pripísala 8,3 % rating a 16,1 % share.

Na Prvý sviatok vianočný sa bezkonkurenčne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v CS 12-54 stali kultové Pelíšky s až 10,8 % sledovanosťou a 26,4 % podielom na trhu. V univerzálnom publiku si českú komédiu zaplo neuveriteľných, až 864-tisíc divákov, pričom dosiahla 10,3 % sledovanosť a 22,1 % podiel.

Druhý sviatok vianočný bol takisto v réžii televízie JOJ – najviac divákov v oboch cieľových skupinách si z nespravodajskej ponuky slovenských televízií
vybralo komédiu Ako vytrhnúť veľrybe stoličku, ktorá na JOJ dosiahla 9,3 % sledovanosť a 19,4 % podiel v CS 12+. V mladšom publiku si jednoznačné trhové prvenstvo vyslúžila s 8,5 % sledovanosťou a podielom 20,8 %.

Počas troch vianočných sviatkov bola so svojou bohatou filmovou ponukou najsledovanejšou menšou stanicou na Slovensku JOJ Plus, ktorá zažila najúspešnejší Štedrý deň v celej histórii svojho vysielania, s najvyšším podielom na trhu celodenne aj v hlavnom vysielacom čase v obchodnej cieľovej skupine. Takisto oslávila najvyšší prime time výkon 2. sviatku vianočného vo svojej histórii, tiež v CS 12-54.

Počas Štedrého večera ponúkla PLUSka divákom komédiu Cisárov pekár – Pekárov cisár, ktorú si v mladšej cieľovke zaplo až 242-tisíc divákov (2,7 % Rtg a 6,2 % Shr). Na Druhý sviatok vianočný si diváci na PLUSke pozreli film Taxi, taxi, ktorý mal dosah až na 168-tisíc divákov vo veku 12 až 54 rokov (2,6 % Rtg a 6,8 % Shr).

Do peoplemetrového merania bola už oficiálne zaradená aj stanica JOJ Šport, ktorá sa včera 26. decembra stala jednotkou na slovenskom trhu v čase vysielania MS v hokeji do 20 rokov a úvodného zápasu Slovenska proti Česku – počas tohto ostro sledovaného súboja bola športová stanica JOJky lídrom trhu v oboch hlavných cieľových skupinách! JOJ Šport odvysiela všetky zápasy našej juniorskej reprezentácie, ktorá do turnaja vstúpila suverénnym víťazstvom nielen na ľade, ale aj na TV obrazovke.